Головна
 
Цей матеріал опубліковано на Корреспондент.net у рамках офіційної партнерської угоди з BBC Україна

Ще дві газети Мердока у центрі медіа-скандалу

BBC Україна, 11 липня 2011, 18:08
0
4

Як стало відомо Бі-Бі-Сі, The Sunday Times та The Sun полювали за інформацією щодо екс-прем'єр-міністра Гордона Брауна.

Бі-Бі-Сі провела власне розслідування і встановила, що ще одна британська газета, власником якої медіа-магнат Руперт Мердок, - the Sunday Times - як припускають, полювала за приватною інформацією щодо колишнього прем'єр-міністра, на той час міністра фінансів Гордона Брауна.

Як випливає із певних документів та телефонних записів, газета нелегально отримала приватну та фінансову інформацію.

Родина Браунів також вважає, що ще одне видання, власником якого є пан Мердок, - The Sun - нелегально отримала конфіденційні медичні дані щодо їх сина Фрейзера.

У 2006 році газета написала, що він хворіє на кістоподібний фіброз.

У понеділок також з'явились нові скандальні подробиці у справі телефонного хакерства, пов'язаного із газетою Руперта Мердока News of the World, останній випуск якої вийшов у неділю.

Як стало відомо Бі-Бі-Сі, деякі журналісти, які працювали у тій газеті, платили охоронцеві королівської родини, наданому поліцією, щоб він давав номери телефонів та контакти членів родини.

Ця інформація з'явилася в електронних листах, які компанія-власник таблоїда - News International- надала поліції минулого місяця.

Саму голову компанії News International Ребеку Брукс може допитати поліція в ході розcлідування скандалу з прослуховуванням телефонів газетою News of the World, робить висновок Бі-Бі-Сі.

Вважають, що її допитають як свідка, а не підозрюваного.

На Ребеку Брукс наразі чиниться тиск, аби вона пішла у відставку. Вона була редактором скандального видання у 2002 році. Саме до цього часу належить у тому, що репортери газети прослуховували телефон вбитої дівчинки Міллі Довлер.

Пріоритет Мердока

Виконавчий директор медіакомпанії News Corporation Руперт Мердок прилетів у Лондон у неділю, аби особисто контролювати події та реакцію його організації на телефонний скандал.

Руперт Мердок також зустрівся з пані Брукс. Коли його спитали, яким є його пріоритет, він відповів:

"Оце пріоритет," - вказавши на Брукс.

Пані Брукс відкидає, що їй було відомо про будь-які випадки прослуховування, коли вона була редактором.

Тим часом британський віце-прем'єр Нік Клегг закликав медіа-магната Руперта Мердока переглянути свою позицію щодо придбання майже 60% найбагатшого мовника Британії BSkyB - компанії, яка контролює найбільшу частку кабельного та супутникового телебачення.

Руперт Мердок вже має 40% компанії, але тепер він хоче розширити свій вплив.

Пан Клегг сказав, що британську громадськість обурили повідомлення минулого тижня, що журналісти пана Мердока незаконно прослуховували телефонні повідомлення вбитої дівчики та родин убитих солдатів.

Віце-прем'єр закликав пана Мердока зробити гідний крок і змінити свою думку щодо оборудки.

Два розслідування

Британський уряд оголосив про два незалежні розслідування скандалу. Перше - щодо діяльності News the World та інших видань, а також стосовно провалу першого розслідування щодо прослуховування з 2005 року.

Друге розслідування вивчатиме етику і культуру преси.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Корреспондент.net в соцмережах