Грузинський канал, що транслював на Росію, відключили від французького супутника

29 січня 2010, 12:09
0
6

Грузинський російськомовний телеканал Перший Кавказький, який транслював на всі країни Кавказу, у четвер, 28 січня, був відключений від французького супутника, що належить фірмі Eutelsat.

Як повідомляє Бі-бі-сі з посиланням на генерального директора каналу Зураба Двалі, з 15 по 28 січня Перший Кавказький працював, за умовами домовленості, в тестовому режимі і був відключений після закінчення цього терміну. Наразі представники каналу ведуть у Парижі переговори з французькою компанією про умови супутникового мовлення.

Двалі також заявив, що відключення телеканалу від французького супутника могло відбутися "не без допомоги Росії". Він не виключив, що Москва намагається тиснути на Францію, щоб та не продовжувала з Першим Кавказьким угоди про мовлення через її супутник.

У Eutelsat нічого не сказали про стан справ, заявивши, що "компанія не коментує поточні переговори". Тим часом джерело в Eutelsat згадало про "втручання" зі сторони, яка здатна "завдати шкоди" компанії, повідомляє Le Figaro.

Нагадаємо, Перший Кавказький на початку року почав мовлення в Інтернеті, а 15 січня став супутниковим. Ефір телеканалу в основному інформаційний, а сигнал поширюється в тому числі і на кавказькі регіони Росії. На думку грузинської опозиції, таким чином керівництво Грузії (Перший Кавказький входить до складу державної телекомпанії) має намір доносити свої ідеї до російської аудиторії.

Як повідомлялося, на каналі працюють відомий російський журналіст Олег Панфілов, а також вдова першого президента самопроголошеної Чеченської Республіки Ічкерія Джохара Дудаєва Алла Дудаєва.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах