Французька газета Le Figaro попросила вибачення у Ріната Ахметова

29 січня 2010, 12:37
0
5

Французька щоденна газета Le Figaro вибачилася перед українським бізнесменом Рінатом Ахметовим за матеріали, опубліковані в статті Донецьк, російський бастіон в Україні. У газеті визнали, що не мають достатньо доказів озвучених у статті тверджень про Ахметова.

18 січня 2010 року газета Фігаро опублікувала статтю, написану Аріель Тедрель під назвою Donetsk, bastion russe en Ukraine. Стаття містить помилкові заяви щодо українського бізнесмена Ріната Ахметова. Фігаро визнає, що не має ніяких доказів цих тверджень, жалкує, що такі твердження були зроблені, і приносить свої вибачення Ахметову за будь-який збиток, який був йому завданий", - цитує вибачення газети прес-служба Ріната Ахметова. Цим же текстом тепер завершується стаття на сайті газети. У матеріалі, зокрема, стверджується про нібито зв'язки українського бізнесмена з криміналітетом.

При цьому американський юрист власника System Capital Management Марк МакДугалл визнав, що редактори і видавці газети в конфлікті діяли відповідально, і оперативно опублікували спростування.

Нагадаємо, у минулому році стався конфлікт між іншим популярним європейським виданням - німецькою газетою Bild - і міністром внутрішніх справ Юрієм Луценком. Тоді газета стверджувала, що міністр і його син у франкфуртському аеропорту у стані сильного алкогольного сп'яніння спровокували бійку з поліцейськими. Тоді цей конфлікт ледь не завершився відставкою Луценка. Пізніше Bild опублікувала спростування цієї інформації.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах