Сайти двох найбільших німецьких газет стали платними

5 лютого 2010, 14:51
0
5

Сайти газет Berliner Morgenpost і Hamburger Abendblatt вслід за низкою американських і французьких видань вводять так званий paywall: безкоштовно читач зможе побачити лише перші абзаци більшості матеріалів.

За повноцінний доступ до сайту берлінської газети пропонується заплатити 4,95 євро. Сайт гамбурзького видання на три євро дорожчий, пише профільне видання paidContent.

Видавництво Axel Springer, якій належать обидві газети, минулого року вже змогло успішно впровадити систему плати за контент. Компанія випустила платні програми до iPhone від двох інших своїх газет - Bild і Die Welt. Зараз програма Bild - найпопулярніша у німецькому відділі iPhone-магазину App Store, програма Die Welt - дев'ята.

Крім цього, зараз Axel Springer разом з Google та іншими пошуковими системами працює над створенням сервісу мікроплатежів: щоб з рахунку читача автоматично знімалася певна сума, коли він в результаті пошуку клацає на адресу статті, що належить Axel Springer .

Нагадаємо, у січні про намір розпочати збір плати за доступ до сайтів заявили французькі Le Figaro і L'Express. А з наступного року стане платним сайт The New York Times, але американське видання вирішило відмовитися від paywall на користь ліміту на щомісячну кількість безкоштовний статей.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах