Влада Ірану зупинила вихід найбільших видань опозиції

2 березня 2010, 13:09
0
3

В Ірані зупинений вихід щоденної газети Етемаад і тижневиків Іран Дохт і Сіна. Видання, які часто давали слово опозиції, обвинувачуються в порушенні законодавства про регулювання роботи ЗМІ.

За словами представника іранського уряду Мохаммада Раміна, рішення про закриття Етемаад "було для нас дуже важким, але його довелося прийняти у зв'язку з неодноразовими порушеннями законодавства". При цьому Рамін заявив, що це було м'яким рішенням, оскільки ліцензії газета не втратила. Справу газети розглядає суд.

Тижневиком Іран Дохт керує син одного з лідерів іранської опозиції Мехді Каррубі. За його словами, заборона публікації видання пов'язана з політичною діяльністю його батька.

Три місяці тому на офіс тижневика було скоєно напад - у редакції були викрадені кілька жорстких дисків для ПК.

Також кілька тижнів тому представник влади говорив з матір'ю Мехді Каррубі, натякнувши, що йому не подобається політична позиція її сина. А в лютому іранські сили безпеки побили Каррубі під час опозиційної демонстрації. Акція опозиції, що відбулася 11 лютого, була присвячена річниці ісламської революції в країні.

Крім того, влада країни припинила роботу регіонального тижневика Сіна, пояснивши це тим, що видання порушує конституційні норми країни.

Нагадаємо, нещодавно про готовність підтримати "розумні" санкції проти Ірану заявила Росія. Втім, їх причина - в основному провокаційна політика в галузі розробки ядерної зброї, а не обмеження цивільних прав.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах