Лебедєв офіційно став власником британської газети The Independent

5 березня 2010, 13:22
0
10

Російський бізнесмен, колишній полковник КДБ Олександр Лебедєв офіційно став власником однієї з найбільших британських щоденних газет The Independent.

Як і передбачалося раніше, мільярдер придбав газету та її недільний випуск The Independent on Sunday за один фунт стерлінгів, пише британське видання The Times, яке називає Лебедєва не інакше як the former KGB spy - колишнім шпигуном КДБ. За інформацією газети, угода була укладена вчора.

Переговори про купівлю Лебедєвим збиткової, але  у минулому впливової газети, тривали вже більше року. Російський бізнесмен для цього, зокрема, зустрічався з британським прем'єр-міністром Гордоном Брауном. Останніми перешкодами на шляху Лебедєва до купівлі The Independent стали дозвіл антимонопольного відомства Британії та продовження договору з друкарнею, що друкує газету вже більше десяти років. Ці проблеми були вирішені.

The Independent видається з середини 1980-х років як ліберальна відповідь консервативним настроям в британській пресі. Втім свій пік успішності газета пережила ще в 1989 році - тоді тиражі видання досягли 400 тисяч примірників. Зараз тираж The Independent щорічно падає в середньому на 13%, зараз він вже менше ста тисяч.

Рік тому Лебедєв придбав аналітичну щотижневу газету London Evening Standard, також за один фунт. Він зробив її безкоштовною, і в підсумку тиражі видання зросли втричі - до 600 тисяч примірників. Передбачається, головний редактор The Independent Сеймон Кельнер залишиться на посаді, але буде підкорятися призначеному Лебедєвим редактору Standard Джорді Грейгу, пише видання. Також новий власник має намір залучити до роботи над газетою "зірок" журналістики - для підвищення уваги до газети.

Про те, щоб зробити The Independent також безкоштовною, не повідомлялося - втім, для підвищення продажів ціна видання може бути знижена, пише The Times.

Безпосереднє керівництво британськими медіаактивами Лебедєва здійснює його 29-річний син Євген.

У Росії у власності володіє бізнесмена - відома своєю опозиційністю Новая газета. У цьому виданні працювала Анна Політковська.

За матеріалами: The Times

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах