New York Times виплатить прем'єр-міністру Сінгапуру компенсацію за некоректну статтю

25 березня 2010, 13:05
0
6

Американська газета New York Times перепросила за спотворений зміст у статті про прем'єр-міністра Сінгапуру і його двох попередників і погодилася виплатити їм компенсацію.

У статті від 15 лютого, де згадується чинний прем'єр Сінгапуру Лі Сянь Лун, говорилося, що він і його батько Лі Куан Ю, колишній прем'єр-міністр Сінгапуру, числяться в списку політичної династії Азії.

Цю фразу "могли неправильно зрозуміти читачі, ніби Лі Сянь Лун не добився своєї посади заслужено. Ми бажаємо зрозуміло заявити, що такий висновок не передбачався", - йдеться в опублікованому в середу, 24 березня, перепрошенні New York Times.

Газета, редактор і автор статті погодилися виплатити 60 тисяч доларів Лі Сянь Луну, 50 тисяч доларів його батькові і 50 тисяч доларів Го Чок Тонгу, який також був прем'єр-міністром Сінгапуру, передає АР з посиланням на адвоката сінгапурських політиків.

У зв'язку з тим, що газета перепрошує і виплачує гроші за завдану шкоду, судовий позов подаватися не буде.

Лі Куан Ю, перший прем'єр-міністр Республіки Сінгапур, займав свою посаду з 1959 по 1990 рік. Його змінив Го Чок Тонг, міністерську посаду якого, у свою чергу, зайняв у 2004 році Лі Сянь Лун - старший син Лі Куан Ю.

Нагадаємо, в листопаді минулого року агентство новин Интерфакс перепросило міністра закордонних справ Польщі Радослава Сікорського, якому воно раніше приписало заяву про можливу "російську агресію".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах