Конфлікт українського телеканалу і СБУ набирає обертів

12 квітня 2010, 15:39
0
5

Телеканал ТВі висловив вдячність Службі безпеки України за роз'яснення помилки, якої припустилося відомство, переплутавши назву каналу з іншим каналом, проте звернувся до силовиків з проханням пояснити, чому СБУ зацікавилася матеріалами конкурсу на отримання частот.

"Через прикре непорозуміння наш канал був названий неадаптованим і таким, який не має права транслюватися на території України. Але, користуючись нагодою, хотіли б отримати ще й інші роз'яснення", - йдеться в повідомленні телекомпанії.

Як йдеться в повідомленні ТВі, яке є в розпорядженні Корреспондент.net, телеканал просить СБУ публічно пояснити, "чому спецслужба зацікавилася матеріалами конкурсу на отримання частот. Їх оскаржують підприємства, якими керує Олена Хорошковська - це зрозуміло".

"Але навіщо від Національної Ради з питань телебачення і радіомовлення вимагає документи Служба безпеки, яку очолив чоловік Хорошковської - Валерій Хорошковський. На якій підставі і з якою метою СБУ вимагає в органу, незалежність якого гарантується Конституцією і законами України, особисті справи його членів?" , - запитує ТВi.

Також телеканал просить силовиків відповісти, чи здійснювала  СБУ тиск на Київський окружний адміністративний суд, "коли той погодився взяти до розгляду справу від компанії, афілійованої з паном Хорошковським, проти членів Нацради".

"Компанія, до речі, зареєстрована в Києві, а не в Київській області. Ще хотіли б від СБУ публічних пояснень, чому компанія Музика ТБ, яка входить в Інтер Медіа Груп і яку очолює пані Хорошковська, подаючи заяву до Київського окружного адміністративного суду проти членів Нацради, сфальсифікувала дані про своє місцезнаходження, вказавши, що розташована в смт. Баришівка, тоді як відповідно до Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, розташовується на вулиці Дмитрівській, будинок № 30 в Києві? ", - констатують у ТВi.

"Нас цікавить, чи немає конфліктів інтересів і зловживання службовим становищем в діях голови СБУ Валерія Хорошковського, який неодноразово декларував бажання перетворити СБУ в демократичну європейську спецслужбу", - говорять тележурналісти.

Тим часом, як повідомили на телеканалі, сьогодні в газеті Вашингтон Пост було надруковано (на правах реклами) звернення журналістів телеканалу ТВi до президента України Віктора Януковича з приводу втручання СБУ в діяльність засобів масової інформації.

Нагадаємо, що в п'ятницю, 9 квітня, прес-секретар голови Служби безпеки України Марина Остапенко назвала конфлікт між ТВі та СБУ непорозумінням.

За її словами, СБУ дійсно звернулася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням провести перевірку діяльності групи компаній Поверхность з приводу дотримання законодавства при здійсненні телерадіомовлення.

"Зокрема, в цьому листі серед інших телеканалів, які не входять до переліку програм іноземних супутникових каналів, зміст яких відповідає вимогам Європейській конвенції про транскордонне телебачення, згадувалася і іноземна компанія TVCI (ТВЦентр International). Однак через технічну помилку (випала літера С) назва компанії змінилася на ТВі, що і стало причиною непорозуміння ", - зазначила Остапенко.

* * *

Як повідомлялося, приводом для написання відкритого листа стали звернення СБУ до Нацради з вимогами документів з конкурсу на телерадіочастоти від 27 січня, а також лист від СБУ до регуляторного органу з проханням перевірити супутникову платформу Поверхность Спорт ТБ, в якому, зокрема, увага регулятора звертається на трансляцію каналу ТВі.

Однак у відповідь на лист СБУ телеканал ТВі звернувся до Президента Віктора Януковича з проханням припинити втручання Служби безпеки України в роботу телевізійного ринку. Зокрема, журналісти телеканалу заявили, що стурбовані перетворенням СБУ в "структуру, яка забезпечує особисті та корпоративні інтереси глави СБУ Валерія Хорошковського і членів його родини".

"ТВі став об'єктом грубого тиску з боку СБУ. Мета цього тиску очевидна - монополізація телевізійного простору в країні холдингом, який контролюється дружиною пана Хорошковського, а фактично належить йому особисто" - заявили журналісти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах