Російські журналісти виступили на захист колег із The New Times

16 квітня 2010, 16:14
0
4

Спілка журналістів Росії (СЖР) у п'ятницю, 16 квітня, назвав протизаконною постанову суду, яка дозволила вилучити записи інтерв'ю в редакції The New Times. На думку працівників, це створює небезпечний прецедент.

У середу слідчі московського ГУВС спробували вилучити документи журнала The New Times у зв'язку з кримінальною справою за статтею "наклеп", порушеною після публікації матеріалу під назвою Раби ОМОНу.

"Ми не можемо лишити поза увагою цей небезпечний прецедент, оскільки він ризикує стати звичною практикою, поховавши тим самим можливість довірчих взаємин між журналістами та їх джерелами, - йдеться в поширеній заяві союзу. - Таємниця джерела інформації - гарантія конституційного права громадян на отримання повної і об'єктивної інформації".

СЖР також висловлює сподівання, що вищі судові інстанції виправлять помилку і нададуть потрібні роз'яснення.

"Судова ухвала, яка дозволяє слідчому вилучати записи інтерв'ю, що містить відомості про джерела інформації, являє собою брутальне порушення таємниці джерела інформації, гарантованої законом про ЗМІ та кримінально-процесуальним кодексом Росії", - йдеться в заяві.

У зверненні також згадується, що за російськими законами, суд може звільнити редакцію від обов'язку зберігати в таємниці джерело інформації лише щодо справи, яку він веде, "тобто після передачі справи до суду, а не просто на прохання слідчого або дізнавача".

Нагадаємо, 13 квітня в московській редакції The New Times з'явилися слідчі, яких цікавило, хто саме надав журналу матеріали для статті Раби ОМОНу.

Як пояснив заступник головного редактора журналу Ілля Барабанов, слідчі діяли на підставі рішення Тверського районного суду, яке днем раніше було оскаржене редакцією в Мосміськсуді.

На початку лютого журнал опублікував інтерв'ю з бійцями другого батальйону ОМОН московського ГУВС, в яких ті скаржилися на порушення з боку керівництва і нестерпні умови праці.

Пізніше командир ОМОН ГУВС Москви, генерал-майор В'ячеслав Хаустов заявив, що десять діючих і колишніх співробітників московського спецпідрозділу, причетних до публікації The New Times, підписали заяви про те, що не брали участі в підготовці статті і не підтверджують викладених у ній фактів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах