Кабмін відкинув звинувачення в тиску на ЗМІ: Учора всі новини були в інтересах опозиції

12 травня 2010, 15:57
0
4

Віце-прем'єр-міністр України Володимир Семиноженко заперечує існування цензури в засобах масової інформації та тиск влади на опозицію.

"Вчора всі новини йшли змістовно в інтересах опозиції, навіть на державному каналі УТ-1. Я думаю, що на вчорашній сітці програм не можна знайти жодного утиску владою акцій опозиції", - сказав Семиноженко сьогодні на прес-конференції в Кабінеті міністрів.

У той же час віце-прем'єр назвав "абсолютно некоректною" вимогу опозиції щодо заслуховування звіту уряду про зміст українсько-російських угод, які планується підписати 17 травня під час візиту Президента РФ Дмитра Медведєва в Україну.

"Це абсолютно некоректно і виходить за правове поле, оскільки мова йде про робочі матеріали, які готуються і які будуть прийматися на вищому державному рівні", - пояснив він.

Семиноженко наголосив, що влада намагається на кілька кроків випередити дії опозиції, "щоб взагалі не піднімалася навіть тема, що хтось когось утискає". Віце-прем'єр вважає, що попередня влада, яка зараз і є опозицією, інакше ставилася до своїх опонентів, які зараз сформували владу.

"Що робила до цього так звана влада, яка зараз є опозицією, ми це бачили. З 2005 року які йшли політичні розбори? Згадаймо, де був Кушнарьов, де був Колесніков тощо. Це ж було! Ми вже забуваємо, що відбувалося за ці п'ять років. Я вже не кажу про деякі речі, які мене стосувалися, хоча я відстоював постійно громадянські позиції ", - зазначив Семиноженко.

***

Нагадаємо, 6 травня 15 журналістів програми ТСН телеканалу 1+1 заявили про введення цензури. У відкритому листі журналістів говориться: "Нам заборонили висвітлювати певні теми та події. Наші сюжети, в яких присутня критика чинної влади, з політичних міркувань знімають з ефіру".

У той же час генеральний директор групи 1+1 Олександр Ткаченко спростував факти тиску і проявів цензури в ТСН. А новий власник телеканалу Ігор Коломойський заявив, що з його приходом на канал журналісти позбулися можливості пускати в ефір замовні матеріали. Це, на його думку, і стало причиною бунту серед співробітників.

7 травня 16 співробітників СТБ слідом за колегами з 1+1 оприлюднили відкритий лист про цензуру на телеканалі, в якому вони, зокрема, поскаржилися на те, що нова інформаційна концепція Вікон передбачає уникати журналістських розслідувань, іронії і певних політичних тем.

У відповідь на це заступник голови правління СТБ з інформаційного мовлення Олексій Мустафін заявив, що переформатування програми новин не пов'язане з політичним тиском на редакцію.

Свою стурбованість цими фактами вже висловила міжнародна організація Репортери без кордонів. Тим часом Незалежна Медіа-Профспілка України закликала Генпрокуратуру порушити кримінальні справи за фактами проявів цензури на українських телеканалах.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах