Китайцям відмовили в купівлі Newsweek

21 червня 2010, 10:01
0
4

Китайський медіа-холдинг Southern Daily Group без оголошення причин отримав відмову у купівлі американського журналу Newsweek.

Спроба участі в угоді була першою заявкою китайських видавців на купівлю зарубіжних ЗМІ. Інвестори кажуть, що причина відмови не в сумі угоди, пише China Daily.

Newsweek з 1961 року належить The Washington Post. Остання виставила актив на продаж у зв'язку з фінансовими труднощами.

Збитки Newsweek за минулий рік склали 28 млн доларів, обсяг розміщуваної реклами знизився на 37%.

Купівлею журналу вже зацікавилися близько 70 інвесторів.

Southern Daily Group готова була викупити журнал з фінансовою допомогою компанії B-raymedia. У медіа-холдингу заперечують, що на їхній інтерес вплинув уряд.

"Пропозиція про купівлю Newsweek була добровільним актом професійних китайських видавців та інвесторів", - заявив керуючий директор тижневика Southern Weekly Сян Сі. За його словами, придбання американського журналу стало б для китайських ЗМІ гарною платформою для просування. Світ би став розуміти Китай краще, а Китай дізнався про світ більше, зазначив Сян.

У той же час китайці не ображаються на The Washington Post. "Це як заручини. Вони не мають сенсу, якщо хтось із двох не любить іншого. Ми виросли з цього", - сказали в B-raymedia.

Тим часом у купівлі Newsweek несподівано зацікавилася Thomson Reuters. Компанія тільки почала фокусуватися на США і ніколи не мала активів такого профілю. Однак з урахуванням того факту, що основний конкурент Reuters - Bloomberg - у минулому році придбав BusinessWeek, такий крок може бути частиною конкурентного змагання, припускає New York Observer.

За матеріалами BFM

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах