Газету Le Monde купили бізнесмени з опозиції Саркозі

29 червня 2010, 09:15
0
5

Одна з найбільших французьких газет Le Monde змінила власників.

Про це повідомляє агентство AFP.

За результатами голосування наглядової ради групи Le Monde видання перейшло в руки партнера відомого модельєра Іва-Сен Лорана П'єра Берже, медіа-магната Ксавьє Ньеля і голови інвестиційної компанії Lazard Матьє Пігасса. Всі бізнесмени відомі своїми лівими політичними поглядами і є супротивниками курсу президента Франції Ніколя Саркозі.

За право управління Le Monde також боролися кілька інших великих бізнес-структур, включаючи іспанський медіа-концерн PRISA і французького оператора мобільного зв'язку Orange. Крім того, дістати Le Monde намагався власник тижневика Nouvelle Observateur Клод Пердріель і російський мультимільйонер Гліб Фетісов.

Попередній глава ради директорів Le Monde Ерік Фотторіно користувався підтримкою Саркозі, оскільки поділяв його політичні погляди. Зустрівшись з Фотторіно незадовго до голосування щодо зміни керівництва Le Monde Саркозі висловив йому свою підтримку. Він також зазначив, що постарається не допустити, щоб газета перейшла в руки тріо Берже-Ньель-Пігасс, бо ті пов'язані з лівою опозицією.

Відомо, що Пігасс і Берже підтримують главу Міжнародного валютного фонду Домініка Стросс-Кана, який, на думку аналітиків, стане основним суперником Саркозі на президентських виборах у 2012 році. Крім того, Берже фінансував передвиборчу кампанію кандидата від соціалістичної партії Сеголен Рояль, яка змагалася з Саркозі на виборах у 2007 році.

Група Le Monde, у яку, крім однойменної газети, входять журнали Vie, Telerama, і Courrier International, в останні роки зазнавала великих збитків. Зокрема, тільки в 2009 році Le Monde втратила близько 130 мільйонів євро.

Нове керівництво зобов'язалося погасити 100-мільйонний борг видання і вкласти в нього додатково 10 мільйонів євро. Крім того, нові директори збираються збільшити частку участі працівників Le Monde в управлінні акціями медіа-групи. За словами одного із провідних журналістів Le Monde, співробітники газети задоволені зміною керівництва.

Нагадаємо, на початку червня Саркозі викрили у здійсненні тиску на головного редактора газети Le Monde Еріка Фоттороно у зв'язку з перспективою купівлі газети опозицією.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах