У ЗМІ з'явився текст рішення Стокгольмського суду щодо RosUkrEnergo

1 липня 2010, 13:43
0
8

Українське видання Дзеркало тижня опублікувало переклад тексту рішення Арбітражного інституту Стокгольмської торговельної палати (Швеція) у справі НАК Нафтогаз України проти RosUkrEnrgo (Швейцарія).

На сайті газети також вказується, що видання готове було б "поставити в цій справі крапку, констатувавши, що текст рішення є протоколом договірного матчу".

"Але незважаючи на те, що це випливає з тексту, бо "раптом" в травні 2010-го Нафтогаз відмовився від своєї колишньої позиції і погодився з вимогою RosUkrEnergo задовольнити апетити компанії Дмитра Фірташа і Газпрому до остаточного винесення рішення Стокгольмського трибуналу, залишається низка питань" , - пише видання.

Також журналісти Дзеркала Тижня порушують питання про те, від кого "засекретили рішення Стокгольмського арбітражу?".

"Виходить, що українська влада, СБУ і Нафтогаз "засекретили" рішення Стокгольмського арбітражу тільки від українського народу і вітчизняного експертного товариства", - пише газета.

Крім того, видання припускає, що від "нас усіх намагалися приховати той факт, що нібито різні сторони процесу стокгольмським рішенням зі взаємного задоволення підготували позиції для нанесення 24-мільярдного (а за словами Валерія Хорошковского, взагалі майже 34 млрд грн) удару по українському бюджету ".

"Судіть самі. Стаття 30 п.11 Закону України Про інформацію дає вам і нам таке право", - резюмується в статті. З копією перекладеного документа можна ознайомитися тут.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах