Піховшек: Конфлікт ТВi з Хорошковським не пов'язаний зі свободою слова

17 серпня 2010, 10:44
0
8

Журналіст В'ячеслав Піховшек в ефірі ТВі висловив думку про те, що конфлікт телеканалу з групою Інтер - господарський, і про свободу слова не йдеться.

Про це повідомляє ТВi.

"Мова йде про економічні певні речі, які відбувалися б при тій чи іншій владі. Ваш канал хоче певні частоти, його група також хоче певні частоти. Навколо цієї справи намішана купа крику щодо свободи слова, свободи преси. Я не належу ні до яких структур Хорошковського, захищати його я не збираюся, як і атакувати. Дуже багато крику щодо свободи преси тоді, коли йдеться про інші інтереси, інтереси розвитку каналу ", - сказав в ефірі ТВі Піховшек.

Журналіст вважає, що можливе обмеження мовлення телеканалу ТВi через проблеми з фінансуванням, які можуть виникнути у разі позбавлення ТВi частот на аналогове мовлення, - це суттєвий аргумент на користь телеканалу в судовому процесі.

"Це істотний аргумент для всіх судових процесів - і тих, які будуть в Україні, і тих, які керівництво каналу вже анонсувало, як можливе продовження процесу в міжнародних судах".

Піховшек не знає думки керівництва Адміністрації Президента про ситуацію зі свободою слова в українських ЗМІ. "Я не знаю, просто не знаю. Ми не говоримо на ці теми. Я просто займаюся іншими речами", - повідомив журналіст. Про свою роботу в АП журналіст розповідати відмовився, не без іронії відзначивши, що це "військова таємниця".

***

Конкурс ефірних телечастот був оголошений 9 жовтня 2009 року. Всього на нього було виставлено 92 частоти з передавачами малої потужності (10 Вт) і обсягом мовлення 24 години на добу. Участь у ньому взяли 42 телекомпанії: 25 регіональних та 17 київських, які разом подали 525 заявок. 27 січня Нацрада підбила підсумки. Переможцями конкурсу стали 17 компаній. Більше частот отримали телеканали ТВi (33) та 5 канал (26). Група Інтер виграла 20 частотних присвоєнь, але згодом відмовилася від них. 8 червня Окружний адміністративний суд міста Києва задовольнив позовні вимоги телеканалів групи Інтер до Національної ради у повному обсязі і скасував результати січневого конкурсу.

Всього в процесі задіяні 19 учасників: позивачі - телестудія Служба інформації (НТН) та ТРК Кіно ТВ (Enter Film); відповідач - Національна рада з питань телебачення і радіомовлення; треті особи із самостійними вимогами на предмет позову ТРК Телерадіосвіт (ТВі) і ТРК НБМ (5 канал), треті особи ТРК Експрес-інформ (5 канал), Новий канал, ММЦ СТБ, Гравіс (Сіті), ТРО Мультимедіа сервіс (К1), ТРК Інтервідео-Київ (К2), Київтелемонтаж (Мегаспорт), ТОНІС, ТО Коростеньтелебачення, ТРК Немо, ТРК Подолянин TV, ТРК Ритм, ТРК Радіо Мережа, Український державний центр радіочастот.

На засіданні Київського апеляційного адміністративного суду вчора, 16 серпня, на якому були присутні представники групи Інтер, Нацради, 5-го каналу і ТВі, розгляд справи було перенесено на 26 серпня.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах