Нацрада відмовила двом телеканалам у зменшенні частки української мови

5 жовтня 2010, 18:53
0
7

На сьогоднішньому засіданні Національна рада з телерадіомовлення відмовила двом телеканалам у проханні зменшити відсоток мовлення державною мовою.

Як повідомляє Нацрада, ЗАТ регіональна мовна компанія Тоніс-центр з Харкова просила переоформити ліцензію, зменшивши мовлення державною мовою з 80% до 60%.

Представник компанії пояснював таке прохання важким фінансовим становищем. За його словами, зараз ТРК використовує в ефірі нарізку з програм, які знімалися раніше і зазвичай російською мовою. Така аргументація не переконала членів Національної ради.

З подібним проханням зверталося до Національної ради і київське ВАТ ТРК Київські Відомості - телеефір. Представник компанії аргументував прохання зменшити використання в ефірі державної мови з 90% до 60% проведеним соціологічним опитуванням аудиторії. Члени Національної ради перенесли рішення цього питання на пізніший термін, виявивши бажання ознайомитися з даними проведеного соціологічного опитування.

Члени Національної ради зазначили, що для вирішення питань, пов’язаних з вживанням мов в інформаційній діяльності місцевих телерадіоорганізацій, вони повинні бачити офіційні статистичні дані про населення, що проживає на відповідній території і документи, що засвідчують проведення соціологічних опитувань цільової аудиторії, інакше пояснення представників телерадіокомпаній не є переконливими.

Нагадаємо, у вересні Нацрада дозволила зменшити долю української мови в ефірі телеканалу News One, радіостанціям Європа плюс і Наше радіо, причому останній - лише з другого запиту.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах