Єгипетська влада призупинила мовлення 12-ти супутникових телеканалів

20 жовтня 2010, 02:19
0
9

Єгипетська влада призупинила мовлення 12-ти супутникових телеканалів і направила попередження ще 20-ти телеканалам.

Як повідомило міністерство інформації у вівторок, 19 жовтня, такі заходи необхідні у зв'язку з систематичними порушеннями встановлених правил та виданих ліцензій.

Всі ці телеканали здійснюють мовлення за допомогою єгипетського супутника Nilesat.

На думку єгипетської влади, телеканали у своїх програмах допускали такі порушення, як осквернення релігійних почуттів віруючих, розпалювання міжконфесійної ворожнечі, пропагували аморальні дії.

Чотири канали були покарані за пропаганду нетрадиційних методів лікування і незареєстрованих лікарських препаратів.

"Ці виправні заходи щодо каналів-порушників покликані, насамперед, зберегти цінності єгипетського і арабського суспільства, його традиції і моральні підвалини", - заявив міністр інформації Єгипту Анас аль-Фіки.

При цьому міністр спростував всі звинувачення в тому, що в Єгипті ущемляється свобода слова.

Він підкреслив, що свобода слова гарантована тим, хто працює в електронних ЗМІ, однак необхідно проявляти відповідальність, повагу до релігійних переконань, цінностей, на яких будується суспільство арабських і мусульманських країн.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах