Нацрада забрала ліцензію у російського А-One і винесла попередження українському

27 квітня 2011, 17:50
0
3

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вилучила Перший Альтернативний музичний телеканал A-One зі списку так званих адаптованих каналів, ретрансляція яких на території України не обмежується.

Відповідне рішення регулятор ухвалив на сьогоднішньому засіданні.

Перший заступник голови Нацради Оксана Головатенко повідомила, що цей російський телеканал був тимчасово внесений до списку, поки не буде запущена його українська версія. A-One поширюється з російського супутника і містить в ефірі рекламу, яка не оплачується на території України, що не відповідає умовам Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

Нацрада також винесла попередження українському ТОВ Перший альтернативний телеканал А1 (українська версія A-One) за відсутність мовлення. За словами Головатенка, перевірка не виявила ліцензіата за адресою і зафіксувала відсутність мовлення на супутнику.

Представник української компанії підтвердив, що українська A-One не веде мовлення, це пов'язано з організаційними питаннями. "Ми проводимо певні дії зі зміни складу засновників і плануємо з 1 вересня відновити мовлення", - сказав він. Проте Нацрада дала компанії термін в три місяці, до 1 серпня, на приведення діяльності у відповідність до законодавства.

Російський A-One вийшов в ефір у 2005 році. З літа 2007 року ретранслюється в Україні. У жовтні 2008 року український A-One отримав ліцензію Нацради та уклав угоду про продаж реклами з сейлз-хаусом "Сфера-ТВ.


 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах