Видання Дзеркало тижня. Україна подало до суду на Бойка

13 липня 2011, 15:36
0
9

Видання Дзеркало тижня. Україна і журналісти Юрій Ніколов та Олексій Шалайський подали позов до Печерського суду Києва проти міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка за його висловлювання про те, що стаття під назвою Вишка для Бойка є замовним матеріалом.

Видання та журналісти просять суд зобов'язати Юрія Бойка спростувати його висловлювання через інформагентство УНІАН. Матеріальні вимоги в позові відсутні.

Раніше Юрій Бойко у коментарі УНІАН повідомив, що має намір звернутися до СБУ з проханням знайти замовників статті Вишка для Бойка.

"Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з'ясували, хто замовник... Це заказуха - сто відсотків", - заявив Бойко.

Як нагадує сайт видання, мова в статті йшла про тендер Чорноморнафтогазу, на якому той придбав за $ 400 млн бурову установку, в той час як на світовому ринку така ж установка коштує $ 250 млн. Учасниками тендера стали дві взаємозалежні зарубіжні фірми.

"Пізніше офіційні особи Нафтогазу України стверджували, що решта суми (різниця в ціні в $ 150 млн) буде витрачена на додаткові товари і послуги, документального підтвердження чого не було надано до цього часу", - зазначає сайт видання.

Юридичну допомогу виданню надали Інститут розвитку регіональної преси та адвокатське об'єднання Волков і партнери.

Представляти інтереси Дзеркала тижня. Україна в суді будуть юристи об'єднання Волков і партнери.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах