Катар розпродує al-Jazeera

Корреспондент.net, 31 січня 2005, 11:36
0
4

Супутникова телекомпанія al-Jazeera, яку фінансує уряд Катару, незабаром може бути приватизована.

Рішення про це розглядається керівництвом компанії, заявив у неділю, 30 січня, прес-секретар аl-Jazeera Джихад Баллоут. За його словами, приватизація аl-Jazeera повинна стати новим етапом на шляху розвитку телекомпанії і реалізації її прагнення до самостійності.

Уряд Катару поки що ніяк не прокоментував інформацію про продаж телеканалу.

"З моменту створення каналу в 1996 році ми одержуємо субсидії від держави, приватизація стала б логічним розвитком ситуації. Головне, щоб аl-Jazeera як і раніше залишалася незалежним телеканалом", - сказав Баллаут.

Супутниковий телеканал Al-Jazeera з моменту створення його в 1996 році фінансується і контролюється урядом Катару. Незначні фінансові кошти журналісти одержують від реклами, спонсорських пожертвувань і передплатників у Європі і Північній Америці.

Уряд Катару збирається продати 49% акцій телекомпанії, таку інформація дає шеф Московського бюро катарського телеканалу Акрам Хазам. За його словами, раніше мова йшла про можливості часткового продажу компанії - 51% акцій уряд Катару збирався залишити за собою.

Подібне рішення також може бути прийнято урядом Катару в зв’язку з тиском міжнародних організацій, США, а також Саудівської Аравії і Єгипту. За дивним збігом обставин, до редакції саме цієї телекомпанії першими надходять заяви ісламських терористів і відеозаписи страт заручників.

У зв’язку з цим керівництво телеканалу неодноразово обвинувачувалося в зв’язках і пособництві терористам. Оскільки фінансування каналу здійснюється фактично державою, це кидає тінь на всю країну.

Тим часом, міжнародна організація "Репортери без кордонів" на минулому тижні покритикувала власті семи країн за al-Jazeera.

Організація заявила, що, наприклад, влада Саудівської Аравії вже третій рік не дозволяє телеканалу висвітлювати щорічне паломництво мусульман до святих місць у Мецці.

Аl-Jazeera, відзначають правозахисники, зазнає різкої критики в США, цензури - в Алжирі, Ірані, Тунісі й Канаді. А в Багдаді її бюро просто було закрито в серпні минулого року.

Аl-Jazeera дуже популярна в арабських країнах, її телеаудиторія складає близько 50 мільйонів осіб.

Попри це, інша можлива причина, за чутками, яка стала приводом для продажу - той факт, що телеканал не приносить прибутку.

За матеріалами РБК, Лента.Ru

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах