Родина Саддама Хусейна збирається купити „Al-Jazeera”

Корреспондент.net, 17 травня 2005, 10:58
0
5

Родина поваленого іракського президента Саддама Хусейна збирається купити контрольний пакет найбільшого арабського телеканалу „Al-Jazeera”.

Як стало відомо, на Віргінських островах містяться три фірми, які через підставних осіб були зареєстровані на дружину і двох дочок колишнього іракського лідера. Родина Саддама Хусейна має намір через ці компанії придбати 55% акцій згаданої телекомпанії. Приблизна ціна пакету - $180 мільйонів.

Рідні Саддама Хусейна живуть у Катарі, де розташовано головний офіс телеканалу „Al-Jazeera”.

Супутниковий телеканал „Al-Jazeera” з моменту свого створення в 1996 році фінансується і контролюється урядом Катару. Незначні фінансові кошти журналісти одержують від реклами, спонсорських пожертвувань і передплатників у Європі і Північній Америці. „Al-Jazeera” дуже популярний в арабських країнах, його телеаудиторія складає близько 50 мільйонів осіб. Раніше з’являлась інформація, що Катар може продати 49% акцій каналу.

„Al-Jazeera” заборонили транслювати своє мовлення в Ірані та Іраку, а американські представники постійно критикують його за висвітлення іракських подій. Час від часу в телеканалу також виникають складності у відносинах із владою Саудівської Аравії, Кувейту, Йорданії, Бахрейну і Росії. Лише кілька днів тому влада Кувейту зняла заборону на мовлення „Al-Jazeera”, яка діяла кілька років.

За матеріалами РБК

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах