"Студія "1+1" продається

Корреспондент.net, 18 липня 2005, 16:17
0
10

Співвласники телеканалу "Студія "1+1" - генеральний директор компанії „Innova-film” Борис Фуксман і почесний президент каналу Олександр Роднянский - заявили про те, що ведуть переговори про продаж "1+1" групі "Приват".

"На думку експертів, сума угоди може сягнути близько 100 млн. доларів. Фахівці не виключають, що ці переговори пов’язані з переділом медіа-ресурсів перед парламентськими виборами 2006 року на користь нової української влади", - пише "Коммерсант-Украина".

Борис Фуксман повідомив про те, що вперше група "Приват" звернулася до співзасновників каналу з пропозицією про купівлю наприкінці березня 2005 року.

"Приват" прийшов до нас із дуже цікавою пропозицією. Він перший почав серйозно говорити на цю тему, - повідомив Фуксман. - Зараз угоду обговорюємо, ми пербуваємо в процесі тривалих переговорів".

Його слова підтверджує інший співзасновник телеканалу - Олександр Роднянский. "Переговори тривають, але рішення ще не ухвалено", - заявив він.

За інформацією власників "1+1", йдеться про продаж 40% частки телеканалу, яка залишаться у Фуксмана і Роднянского після реструктуризації компанії, що почалася місяць тому. Реструктуризація передбачає, що американській компанії CME буде належати 60% часток телеканалу.

За інформацією газети, "під час продажу каналу буде враховано його аудиторію, частку на рекламному ринку, вартість бренду і технічної бази. Експерти кажуть, що на ціну каналу також може вплинути тривала юридична суперечка навколо ліцензії на мовлення на каналі УТ-2 між "Студією "1+1" і ТРК "Аити" (належить „Media International Group” Вадима Рабіновича).

ТРК "Аити" 1996 року виграла конкурс на мовлення на каналі УТ-2, однак ефірного часу так і не отримала. "У кращому разі ціна всього каналу може сягнути 100-120 млн. доларів, - сказав медіа-директор рекламного агентства "Медіа-експерт" Олексій Вірко, - у гіршому - 50 млн. доларів".

Попри те, деякі з експертів вважають, що "Студія "1+1" може коштувати і дорожче. "Якщо за канал заплатять більше, ніж її фактичну вартість, приблизно 150 млн. доларів, тоді це вже пов’язано з політикою", - вважає віце-президент рекламного агентства „Linea 12/McCann” Павло Таяновський.

Про те, що інтерес "Привату" до телеканалу може бути викликаний політичними мотивами, кажуть й інші експерти. "Наявність могутнього медіа виведе "Приват" у лідери політико-економічного процесу", - зазначив Вірко.

На думку директора Київського центру політичних досліджень і конфліктології, політолога Михайла Погребинського, "група "Приват" не зазнає такого тиску з боку влади, як інші фінансово-промислові групи. Тому логічно припустити, що купівлею каналу вона розраховується за прихильність влади".

Навіть більше, Погребинский думає, що переговори про продаж "плюсів" варто розглядати в контексті чуток, що циркулюють на ринку, про зміну власників інших телеканалів.

Останні два місяці медіа-ринок колотить інформація про підготовку продажу телеканалів "Інтер", 71% акцій якого належав покійному членові СДПУ(о) Ігорю Плужникову, а також каналів, що належать до юридично не оформленого медіа-холдингу Віктора Пінчука, - "Нового" і СТБ.

Керівники каналів заперечують можливість продажу найближчим часом, однак експерти вважають, що про це стане відомо вже у вересні. "Я стверджую, що зараз відбувається перерозподіл медіа-каналів на користь нової влади перед виборами наступного року", - заявив Погребинський.

Водночас, за інформацією видання, "політичний слід у купівлі "Приватом" другої кнопки українського телебачення зауважують не всі.

"У телеканалу успішна бізнес-модель. З урахуванням зростання рекламного ринку в найближчі кілька років на 30% щорічно - уже за пару років канал буде коштувати набагато дорожче. Якщо угоду укладуть, це буде вдале вкладення грошей", - вважає голова Індустріального телевізійного комітету України Олег Попенко.

Власники "Привату" поки що не змогли прокоментувати купівлю каналу "1+1". В офісі компанії "Синтоза", що належить до групи "Приват", повідомили, що співвласники групи Ігор Коломойський і Геннадій Боголюбов перебувають у відрядженні.

70% акцій "Студії 1+1" належать почесному президентові каналу Олександру Роднянскому, 30% - компанії "Интер-медиа", 100-процентній "доньці" німецької компанії „Innova-Film”. Акціонерами „Innova-Film” є Борис Фуксман (40%) і американська медіакорпорація CME (60%).

За матеріалами: Коммерсант-Украина, ІА „Новости-Украина

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах