ЗМІ: Тимошенко обдурила телеглядачів

Корреспондент.net, 1 листопада 2006, 13:10
0
4

Українське інтернет-видання "Українська правда" вважає, що продемонстровані 26 жовтня в ефірі на телеканалі "1+1" лідером БЮТ Юлією Тимошенко документи, які нібито свідчать про причетність до створення компанії "РосУкрЕнерго" Юрія Бойка, Віктора Януковича і Леоніда Кучми, є "геніальним блефом".

"Українська правда" пише, що отримала певну частину документів, "які ходили в студії, і, на жаль, після їх вивчення, сенсації не вийшло".

26 жовтня в програмі "Я так думаю" на телеканалі "1+1". Тимошенко передала опонентам схему, яка  повинна була зобразити газові злочини часів Кучми, передає УНІАН.

"При співставленні змісту "схем" з риторикою Тимошенко склалося враження, що Юлія Володимирівна просто влаштувала в прямому ефірі геніальний блеф, обдуривши глядацьку аудиторію", - пише "Українська правда".

Інтернет-видання нагадує, що 26 жовтня лідер БЮТ в прямому ефірі телеканала "1+1" сказала міністру Бойко: "Я хочу продемонструвати один документ. Це називається банкінг-груп, це банківська група, що повністю обслуговує "РосУкрЕнерго", що свідчить про те, що ці засновники - як українці, так і росіяни, і що це саме ви, Кучма, Янукович, стоять за "РосУкрЕнерго".

Однак УП пише, що наведена схема містить кілька специфічних елементів - абревіатур і термінів, які неможливо зрозуміти без додаткових пояснень.

"На жаль, там нема прізвищ - ні Кучми, ні Януковича, ні Бойка. Більше того, там нема взагалі ніяких прізвищ. Також там не згадується жодна причетна до України компанія", - зазначає видання.

Компанія "РосУкрЕнерго" є ексклюзивним постачальником російського і середньоазіатського природного газу в Україну з початку 2006 року.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах