Axel Springer намагається позбутися від російських видань

Корреспондент.net, 16 лютого 2007, 14:23
0
5

Німецький медіаконцерн Axel Springer намагається продати свій російський підрозділ Аксель Шпрінгер Раша, що видає російські версії журналів Forbes, Newsweek і OK!

Як пише газета КоммерсантЪ з посиланням на свої джерела, німці ведуть переговори відразу з декількома компаніями, серед яких Sanoma WSOY, що володіє ВД Independent Media, ВД Ашет Філіпаки Шкулев і фонд прямих інвестицій UFG Private Equity, що володіє 49% акцій газети Життя. Як варіант німецький Axel Springer розглядає обмін акціями з великим гравцем російського медійного ринку.

Переговори почалися біля місяця тому, однак відомо про неї стало тільки зараз. Гендиректор Аксель Шпрінгер Раша Реґіна фон Флеммінг не підтвердила інформацію про можливий продаж компанії, але зазначила, що "стратегія Axel Springer у Росії припускає партнерство з гравцями місцевого ринку".

Sanoma WSOY, Independent Media і Борис Федоров інформацію про можливий продаж Аксель Шпрінгер Раша не коментує.

На думку спостерігачів, у Axel Springer незадоволені низьким рівнем доходу від російського підрозділу. Учасники ринку також зазначають, що німцям важко відповідати реаліям російського ринку.

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах