Світовий медіа-магнат звинувачений у тиску на ЗМІ

Корреспондент.net, 29 травня 2007, 13:28
0
7

Міністр торгівлі та промисловості Великобританії Алістер Дарлінг ініціював великомасштабну перевірку впливу, який приналежні Мердоку медіаактиви чинять на ЗМІ та їхніх споживачів у країні.

Стурбованість британської влади пов’язана з купівлею телекомпанією Руперта Мердока BSky за 940 млн. фунтів стерлінгів 17,9% акцій найбільшого комерційного телеканалу ITV у листопаді минулого року.

Відповідно до Акту про комунікації 2003 року, BSky не може акумулювати пакет акцій ITV, який перевищує 20%. Формально телеканал Руперта Мердока цю заборону не порушила. Однак Акт також забороняє ITV здійснювати злиття з компанією, під контролем якої знаходиться більше 20% газет, які друкуються у країні. За даними Міністерства торгівлі та промисловості, Руперт Мердок контролює 36% британського ринку газет, а BSky та ITV разом контролюють 30% національного телевізійного ринку.

За інформацією РБК-Daily, наприкінці квітня Управління справедливої конкуренції встановила, що частка BSky в ITV досить велика для того, щоб вважати її загрозою незалежності ITV. Також минулого місяця британський медіарегулятор Ofcom дійшов висновку, що придбання частки в ITV обмежує конкуренцію і може знизити плюралізм у висвітленні новин у Великобританії. На підставі цих висновків міністр Дарлінг вирішив почати ретельну перевірку впливу теле- та газетних активів Руперта Мердока на плюралізм британських ЗМІ. Розслідування буде завершене в листопаді цього року. За підсумками розслідування регулятори можуть наказати BSky продати або знизити частку в ITV.

Розслідування у Великобританії співпало за часом зі спробами Руперта Мердока придбати контроль над американською медіакомпанією Dow Jones у США. На початку травня родина Бенкрофтів, яка контролює 64,2% голосів у Dow Jones, відхилила пропозицію Мердока про купівлю медіакомпанії за 5 млрд. дол. через побоювання, що той підірве редакційну незалежність її видань, насамперед, Wall Street Journal.

Однак Мердок усе ще сподівається, що вони змінять своє рішення, тому що проти угоди виступили тільки "члени родини, які володіють не набагато більше 50% голосів", що свідчить про відсутність серед них консенсусу. Зазначимо, що в родині, яка контролює Dow Jones, більше 30 осіб. 

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах