Руперт Мердок продає свої телеканали

Корреспондент.net, 14 червня 2007, 09:41
0
3

Корпорація News Corporation, котра належить медіамагнату Руперту Мердоку, оголосила в середу про продаж дев’яти своїх телеканалів.

Як зазначається в прес-релізі на сайті корпорації, на продаж виставлені дочірні канали телемережі Fox зі штатів Огайо, Колорадо, Міссурі, Канзас, Вісконсин, Юта, Алабама, Теннессі та Північна Кароліна. Причина продажу телеканалів не називається.

Нагадаємо, що в травні цього року корпорація Мердока оголосила про намір купити за п’ять мільярдів доларів компанію фінансово-економічної інформації Dow Jones & Co. Компанія, що належить родині Бенкрофт, зокрема, видає журнал The Wall Street Journal. Спершу Бенкрофти відмовили Мердоку, однак зараз знову розглядають його пропозицію.

Корпорація News Corporation володіє загалом телеканалами. Як зазначається в прес-релізі, навіть після продажу дев’яти каналів News Corporation залишиться одним з найбільших телевізійних холдингів США.

31 травня 2007 року сьогоднішні власники, родина Бенкрофт (the Bancroft family), повідомили про готовність зустрітися з Мердоком і висловили бажання почути інші пропозиції. Після цього Microsoft і NBC, що належить General Electric, серйозно задумалися про придбання компанії, однак після попередніх консультацій з Бенкрофтами угода їм видалася невигідною.

Якщо Руперту Мердоку вдасться домовитися з господарами The Wall Street Journal, у телекомпанії NBC може з’явитися серйозний конкурент. Раніше бізнесмен заявляв про своє бажання створити на основі WSJ діловий телеканал, що буде конкурувати з CNBC, каналом для ділових людей від NBC.

Нагадаємо, Руперт Мердок оголосив про намір купити Dow Jones у травні 2007 року. Він єдиний, хто оголосив суму потенційної угоди - п’ять мільярдів доларів. Рон Беркл зазначив, що готовий перебити цю суму, але про деталі його пропозиції нічого невідомо. Також невідомі і деталі зацікавленості з боку Philadelphia Media Holdings.

Вирішувати долю Dow Jones будуть представники родини Бенкрофт (Bancroft). Саме їм належить 64 відсотки голосуючих акцій компанії, нагадує BBC News. На початку вони навіть відмовилися обговорювати угоду з Рупертом Мердоком, але потім усе-таки провели переговори. Мільярдер згодом назвав їх "конструктивними".

Dow Jones належить не тільки The Wall Street Journal, але й інформаційне агентство Dow Jones Newswires, а також видання Barron’s.

За матеріалами BBCrussian.com, Lenta.ru, Reuters (переклад Korrespondent.net)

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах