Турбоатом подав у суд на Газету по-киевски

Корреспондент.net, 2 жовтня 2007, 11:46
0
5

Юридична служба Турбоатома подала судовий позов на редакцію газети Газета по-киевски з проханням зобов'язати відповідача спростувати розповсюджену ним недостовірну інформацію

Вона викладена в статті Турбоатомний удар по Україні, опублікованої 18 вересня 2007, а також відшкодувати заподіяний моральний збиток.

На думку Турбоатома, "ця стаття не містить ні єдиного доказу, що підтверджує викладену в ній інформацію".

"У тексті статті звучать безпідставними, непідтверджені фактами звинувачення, що ніби-то "через аварію турбіни, виготовленої харківським заводом Турбоатом, Україна може втратити імідж надійного виробника устаткування для АЕС", - говориться в заяві компанії.

Нагадаємо, 10 вересня КоммерсантЪ-Украина повідомила, що одна з турбін, доставлена Турбоатомом на індійську атомну станцію Kaiga, вийшла з ладу. Після чого Турбоатом подав позов до суду на газету. Експлуатант АЕС - Nuclear Power Corporation of India - оцінив свої збитки більш ніж у $37 млн.

Корреспондент.net

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах