Експерти підрахували вартість прихованої політичної реклами на телеканалах

Корреспондент.net, 19 жовтня 2007, 09:48
0
3

Протягом передвиборної кампанії українські телеканали заробили по 30-40 мільйонів доларів за рахунок розміщення джинси.

Найбільша кількість джинси була спостережена на телеканалі 1+1, найменше на СТБ. Таку думка висловили експерти Інституту масової інформації (ІМІ).

Під час останніх виборів відбулася індустріалізація джинси, збільшився обсяг проплат, розміщення заказних матеріалів став займатися топ-менеджмент, а не окремі журналісти, як це було раніше.

На думку виконавчого директора ІМІ Вікторії Сюмар: "Ніхто не хоче визнати цю проблему, вона для всіх дуже зручна. Вона дозволяє заробити і журналістам і власникам ЗМІ, але з цим явищем необхідно бороти".

У вересні експерти асоціації Спільний простір і комітету Рівність можливостей зазначали, що більшість політичних сюжетів у засобах масової інформації за участю політичних партій мали ознаки політичної реклами.

Зокрема президент Спільного простору Юрій Нестеряк і голова Рівності можливостей Олександр Чекмишів наголосили, що жодна з загальнонаціональних телекомпаній не уникла поєднання понять "політик-чиновник" і "політик-представник партії". Тут фігурували Нестор Шуфрич, Віктор Янукович і Арсеній Яценюк.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах