Газпром спростував інформацію британського видання

9 березня 2008, 20:07
0
2

Офіційний представник російського концерну Газпром Сергій Купріянов спростував інформацію британського видання The Sunday times про те, що компанія стане одним зі спонсорів Олімпіади в Лондоні в 2012 році.

"Це не так, Газпром не виступатиме одним зі спонсорів", - сказав Купріянов.  

Раніше газета The Sunday times опублікувала інформацію про те, що Газпром нібито вже провів серію переговорів з Міжнародним Олімпійським Комітетом (МОК) щодо спонсорства.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах