Телекритика: Рабинович продав свої медіа-активи

9 грудня 2008, 11:28
0
5

Тижневик Столичные новости перейшов в управління однієї з компаній Валіда Арфуша, пише Телекритика з посиланням на заяву Рабиновича на зборах колективу газети.

Як повідомляє видання, раніше холдинг Media International Group, в активи якого входить газета Столичные новости, приписували до активів Вадима Рабиновича.

Як розповів виданню Телекритика Вадим Долганов, екс-глава видання, його звільнення пов'язане зі зміною власника не тільки газети, але всього холдингу, в який також входять інтернет-портал Mignews і музичний телеканал OTV.

Водночас, Володимир Орлов, генпродюсер OTV повідомив, що інформації про зміну власника холдингу у нього немає.

Валід Арфуш у свою чергу, не підтвердив покупку, обмежившись заявою про ведення переговорів.

Новий голова тижневика Столичные новости заявив про швидкі зміни формату видання на більш розважальний.

Напередодні стало відомо, що компанія Сегодня Мультимедиа значно скоротила кількість співробітників. За інформацією джерел Телекритики, загальна кількість скорочених складає понад 100 осіб.

Раніше повідомлялося, що низка великих українських ЗМІ відчули проблеми з фінансами.

Раніше про скорочення сторінок повідомляла також газета Коммерсантъ-Україна. Діловий тижневик Контракти також скорочує штат співробітників і зарплати, писала Телекритика.

На початку грудня стало відомо, що керівництво медіахолдингу РБК вирішило продати підрозділ холдингу Салон-прес, який займається виданням журналів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах