Газету Ахметова покинуло одразу більше п'ятдесяти журналістів

11 квітня 2013, 14:40
0
27
Екс-главред - Гужва - Сегодня - колектив - новий проект - Вести
Фото: Скріншот segodnya.ua
Екс-головред обіцяв забрати колектив у свій новий проект

Відразу 52 журналіста залишили видання Сегодня, яке належить найбагатшому українцю Рінату Ахметову, пише LB.ua з посиланням на одного з екс-співробітників газети.

"Залишилися тільки розділ Спорт, рекламний відділ, сайт і Олесь Бузина", - розповів співрозмовник видання.

Повідомляється, що журналісти пішли в новий проект екс-головреда Сегодня Ігоря Гужви - газету Вести, яка повинна вийти у світ вже в квітні.

Нагадаємо, що наглядова рада видавничого холдингу Сегодня Мультимедіа 17 січня минулого року в результаті службового розслідування заявила, що Гужва звільнений із місця головного редактора видання Сегодня у зв'язку з його протестом проти підходів наглядової ради до майбутнього компанії.

У свою чергу, Гужва заявив, що справжня причина його звільнення - протест проти спроб запровадити цензуру в газеті. Він тоді повідомляв, що організує новий медіапроект і забере до себе весь колектив Сегодня.

Раніше повідомлялося, що у придбаного Фірташем і Льовочкіним телеканалу серйозно збільшились збитки.

ТЕГИ: АхметовзвільненняСегодняІгор Гужва
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах