Британська компанія заявила про отримання контролю над ТВі

25 квітня 2013, 15:41
0
37
ТВі - власник - інвестор - скандал
Фото: Наталія Кравчук/Корреспондент
Належність каналу залишається предметом спору

Американський бізнесмен Олександр Альтман є фінальним бенефіціаром британської компанії Balmore Invest Limited (Лондон), яка володіє 95% у Медіа Інфо, у якої 100% ТРК ТелеРадіоСвіт (телеканал ТВі), заявив Альтман сьогодні у Києві.

За словами бізнесмена, Balmore Invest Limited купила у глави Медіа Інфо Олега Радченка його частку в каналі у розмірі 1%, а ще 94% їй дісталися в результаті перевідступлення за дорученням, виданим головою компанії, підконтрольної бізнесменові Костянтину Кагаловському.

"Було проведено збори акціонерів і було прийнято рішення про перевідступлення частки", - заявив бізнесмен.

Він зазначив, що зміна структури власності пов'язана з інформацією про можливу зміну власника телеканалу.

Альтман вважає, що у гендиректора Медіа Інфо є всі права змінювати керівництво телеканалу. "Пан Радченко був і залишається генеральним директором Медіа Інфо та має всі повноваження призначати і звільняти генерального директора ТВі", - вважає бізнесмен.

За даними Єдиного держреєстру, компанія Balmore Invest Limited (Лондон) станом на 19 квітня 2013 володіла 95% у Медіа Інфо, у той час як частка підконтрольної Кагаловському Wilcox Ventures LTD (Британські Вірджинські о-ви) складає 5%, хоча до недавнього часу компанія керувала 99% у капіталі Медіа Інфо.

Альтман вважає, що такі швидкі зміни серед власників каналу були пов'язані з планами продати канал владним структурам в Україні. "Мені абсолютно достовірно відомо було, що канал готується до продажу. Кому, ви самі можете здогадуватись. Були зроблені певні кроки. Це сталося досить швидко, така терміновість це зробити була тому, що ми знали про підготовку продажу цієї компанії владним структурам", - переконаний бізнесмен.

У свою чергу, бізнесмен Костянтин Кагаловський заперечує, що директор компанії Wilcox Ventures виписав документ на перевідступлення прав власності контрольної частки у ТВі Альтману.

"Wilcox - моя компанія, і ніяких довіреностей вона не видавала. Моя гіпотеза - що цю довіреність підроблено", - зазначив Кагаловський.

Як повідомлялося, 23 квітня прес-служба ТВі повідомила, що новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко, який змінив Наталію Катеринчук. Новим інвестором каналу став відомий американський бізнесмен Олександр Альтман, який вважає своїм пріоритетним завданням зберегти телеканал як один з об'єктивних джерел інформації в Україні.

У цей же день ввечері на сайті держпідприємства Інформаційно-ресурсний центр з'явилася інформація, що Шевченко внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як керівник ТОВ ТРК ТелеРадіоСвіт, яке здійснює супутникове мовлення (телебачення) під логотипом ТВі, проте вже у середу, 24 квітня, до цього реєстру знову була внесена Н. Катеринчук.

Власник ТВі Костянтин Кагаловський заявив про рейдерське захоплення телеканалу і про те, що не підписував ніяких паперів про продаж телеканалу, документи підроблені.

Відсторонена генеральний директор ТВі Катеринчук звернулася до міліції із заявою про рейдерське захоплення телеканалу. Крім того, вона заявила, що у зв'язку з рейдерським захопленням телеканалу у вівторок ніякі передачі в ефір ТВі виходити не будуть. Після цього київська міліція повідомила, що події, пов'язані з конфліктною ситуацією на телеканалі ТВі, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за статтею Самоуправство. Колектив каналу ТВі 23 квітня оголосив страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу.

ТЕГИ: скандалдиректорТВі
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua
Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах