Головна
 

Використання сонцезахисного крему може викликати недостачу вітаміну D

14 травня 2013, 16:25
0
39
Засмагання - крем - Вітамін D - здоров я
Фото: АР
Вітамін D синтезується в тілі людини на сонці

Регулярне використання сонцезахисного крему з найвищим SPF-фактором 50 може спровокувати дефіцит вітаміну D, повідомляє The Telegraph.

Видання The Telegraph описує історію Сузі Хеад, яка, дотримуючись рекомендацій лікарів, наносила на шкіру сина засіб з SPF-фактором 50, кожен раз, коли він грав в саду, а зараз у дитини діагностовано рахіт - захворювання кісток, яке вважалося повністю викоріненим в розвинених країнах ще в 40-х роках.

При нестачі вітаміну D, який синтезується в тілі людини на сонці, розм'якшуються кістки. Окрім засобів з SPF-фактором, рахіт можуть провокувати брак сонячного світла в принципі (діти все частіше проводять вільний час вдома, граючи за комп'ютером) і погана дієта.

У сина Сузі у віці трьох років з'явилися болі в суглобах і кістках. Біль була особливо гострою ночами. Жінка постійно давала дитині ібупрофен і Калпол, щоб він міг спати. Лікарі довгий час не могли впоратися з біллю, який наростав. Лише в школі педіатр діагностував гострий дефіцит вітаміну і рахіт.

Хлопчику прописали нетривалі сонячні ванни і БАДи з вітаміном. Прогнози позитивні, хоча біль досі не минув. Що стосується довгограючого ефекту, то раніше було доведено, що брак вітаміну пов'язаний з розсіяним склерозом.

Нагадаємо, вчені з університету Единбурга доводять, що УФ-випромінювання знижують кров'яний тиск, тому можуть застосовуватися для лікування гіпертонії, на яку страждає приблизно третина людства.

ТЕГИ: Сонцевітамін D
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...

Корреспондент.net в соцмережах