ГоловнаШоу-бізнесВсі новини розділу
 

Колишній радник Джексона подав до суду на Fox News

9 січня 2010, 11:11
0
6

Колишній радник і діловий партнер музиканта Майкла Джексона Марк Шеффел подав до суду на телеканал Fox News за порушення авторських прав.

Про це в п'ятницю, 8 січня, повідомляє Associated Press.

Бізнесмена не влаштувало те, що незабаром після смерті співака в ефірі каналу показали фрагмент бесіди з колишньою дружиною Джексона Деббі Роу. Запис було зроблено в 2003 році, права на його показ належать Шеффелу.

Зазначимо, що в 2006 році Шеффел виграв процес і проти самого музиканта, якого звинуватив у несплаті 3,8 мільйона доларів боргів. Розглянувши доводи сторін, суд знизив суму вимог до 900 тисяч доларів.

***

Король поп-музики помер 25 червня 2009 року. Коли медики прибули до співака додому, він уже не дихав. У стані глибокої коми Майкла Джексона негайно доставили в найближчий госпіталь, проте врятувати його лікарям не вдалося. На початку липня відбулася публічна церемонія прощання в Лос-Анджелесі. У серпні головний судмедексперт округу Лос-Анджелеса виніс постанову, в якій говориться, що загибель Джексона наступила в результаті вбивства. Причиною смерті стало гостре отруєння знеболювальним під назвою пропофол. Додаткові засоби, зокрема, - лоразепам, - введені Джексону, також сприяли настанню смерті. У вересні тіло співака поховали.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Loading...
Загрузка...