ГоловнаШоу-бізнесВсі новини розділу
 

Пітт і Джолі виграли суд проти британського таблоїду

22 липня 2010, 17:13
0
3

Високий суд Лондона зобов'язав британську газету News of The World виплатити Анджеліні Джолі і Бреду Пітту грошову компенсацію за неправдиві відомості про їхній розрив.

У ході судового розгляду всі ці твердження були визнані помилковими, і газета погодилася надрукувати спростування, а також виплатити акторам грошову компенсацію. Сума грошових виплат не називається.

Пітт і Джолі подали до суду на таблоїд у лютому 2010 року за те, що газета повідомила про розрив пари. Видання також стверджувало, що зірки домовилися про розподіл майна у розмірі $ 320 млн. і про порядок встановлення опіки над своїми шістьма дітьми.

У ході судового розгляду всі ці твердження були визнані помилковими, і газета погодилася надрукувати спростування, а також виплатити акторам грошову компенсацію. Сума грошових виплат не називається, повідомляє Associated Press.

Пітт і Джолі планують переказати всі отримані кошти в доброчинний фонд Джолі-Пітт, повідомляє британська телекомпанія SkyNews.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Loading...
Загрузка...