ГоловнаШоу-бізнесВсі новини розділу
 

Элтон Джон відсудив у газети 100 тисяч фунтів стерлінгів

Корреспондент.net, 25 травня 2006, 10:42
0
5

Лондонський суд постановив виплатити газеті Daily Mail 100 тисяч фунтів стерлінгів серу Елтону Джону як моральну компенсацію за наклеп на його адресу.

У червні минулого року видання розповідало в декількох статтях про "дикий і абсурдний наказ", виконання якого співак нібито зажадав від гостей балу, який він організував  з нагоди річниці свого благодійного фонду. Газета тоді написала, що суть "наказу" полягала в тому, що жоден з учасників балу не мав права навіть наблизитися до прославленого музиканта.

Адвокат сера Елтона Найджел Тейт нагадав, що Daily Mail тоді заявила, що музикант поводився як "член королівської родини, який дотримується старих правил", і що його "зарозуміла і невихована поведінка  була схожа на параною". На справді, заявив Тейт, нічого подібного не було, і сер Елтон тоді особисто вітав кожного гостя.

Після закінчення суду Елтон Джон розпорядився передати моральну компенсацію у свій благодійний фонд боротьби зі Снідом.

За матеріалами NEWSru.com

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Loading...
Загрузка...