ГоловнаШоу-бізнесВсі новини розділу
 

Журнал ОК! виграв суд у справі про весільні знімки Дугласа та Зети-Джонс

Корреспондент.net, 4 травня 2007, 07:40
0
3

Британський Високий суд у середу поставив крапку в тривалому судовому розгляді між британськими журналами ОК! та Hello стосовно весільних фотографій одруження зоряної акторської пари - Майкла Дугласа та Кетрін Зети-Джонс у 2000 році.

Суд зобов’язав Hello компенсувати ОК! збиток у розмірі 1 млн. фунтів стерлінгів (2 млн. доларів). Що ж стосується компенсації судових витрат, понесених ОК! за чотири роки, рішення про це буде прийнято пізніше. Вони, як вважають, складають близько 8 млн. фунтів стерлінгів.

Нагадаємо, судова суперечка полягала в тому, що усі права на ексклюзивну зйомку весілля Дугласа та Зети-Джонс заповзятливий чоловік продав журналу ОК! і, як повідомлялося, видання цілком покрило видатки на пишне одруження за участю 350 запрошених гостей.

Однак фотографії молодят з цієї церемонії з’явилися й у журналі Hello. Це і стало підставою для подачі позову та судового розгляду.

Суд ухвалив, що таблоїд порушив право на приватне життя, коли видав фотографії з весілля голлівудських зірок, у той час як OK! придбав ексклюзивне право на зйомку за мільйон доларів.

Це рішення може вплинути на висвітлення в друкованих ЗМІ життя знаменитостей та громадських діячів у майбутньому.

Представники Hello стверджують, що фотографії були опубліковані після виходу аналогічної фотосесії на сторінках OK!, тому мова не йде про вторгнення в приватне життя.

Раніше Верховний суд уже зобов’язав Hello! виплатити 27 тисяч доларів Дугласу та його дружині за моральний збиток.

За матеріалами ФакТnews, MIGnews.com

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Loading...
Загрузка...