ГоловнаШоу-бізнесВсі новини розділу
 

Південнокорейська газета зажадала у сім'ї Джексона $ 7,9 млн.

6 серпня 2009, 16:15
0
4

Південнокорейська газета Segye Times зажадала у родичів Майкла Джексона виплатити $ 7,9 млн. за позовом, виграним у суді у 1994 році.

Відповідна вимога надійшла до суду Лос-Анджелеса, повідомляє 6 серпня Associated Press.

Позивач стверджує, що в 1994 році каліфорнійський суд міста Контра-Коста визнав батьків Майкла Джексона, Джозефа і Кетрін Джексон, а також їхнього сина Джермані винними у скасуванні концертів, на організацію яких Segye Times витратила $ 5,5 млн.

Музикантів зобов'язали повернути виданню $ 4 млн., однак вони до цього часу не виконали рішення суду. З урахуванням відсотків до теперішнього часу борг Джексонів перед Segye Times зріс майже вдвічі.

У самого Майкла Джексона також виникала суперечка з південнокорейською газетою стосовно скасованих у 1990 році концертів. Однак він у 1992 році урегулював даний конфлікт у досудовому порядку.

У 1999 році Кетрін і Джозеф Джексон вказували борг перед південнокорейській газетою в списку заборгованостей, наведеному в заяві про банкрутство. Згідно із заявою, в загальній складності у пари на той момент накопичилися борги на суму $ 24 млн.

Суду Лос-Анджелеса належить вирішити, чи можуть борги родичів померлого у червні 2009 року співака бути стягнутими з його статку. З усіх відповідачів за позовом спадкоємицею Майкла Джексона є лише його мати.

Як повідомлялося, у своєму заповіті співак зазначив, що залишає гроші матері, трьом своїм дітям, а також декільком благодійним організаціям. На момент складання заповіту статок Джексона оцінювався в $ 500 млн.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Loading...
Загрузка...