ГоловнаСпортВсі новини розділу
 

Британський таблоїд вибачився перед Шевченком

Корреспондент.net, 28 квітня 2007, 10:31
0
4

В учорашньому номері Дейлі Міррор опубліковано вибачення видання на адресу Андрія Шевченка за статтю про українського нападника, котру було опубліковано минулого місяця. Ці вибачення стали вже другими, після того, як та сама газета в лютому опублікувала статтю, що не мала з реальністю нічого спільного.

Повний текст вибачення:

"9 березня ми опублікували статтю під заголовком Шева: Так, це правда. Я скаржився на Моуріньо, "Жозе жодного разу зі мною не розмовляв і награє мене не на моїй позиції", "Усім відомо, що Роман зацікавлений у мені більше, ніж у Моуріньо". Ми заявили, що  Андрій Шевченко "підняв завісу і розповів усім про свою непросту долю в Челсі.

Також ми згадали, що Андрій дав інтерв’ю сайту німецького телеканалу www.sport.ard.de, у якому він поскаржився на свого головного тренера Жозе Моуріньо і дав зрозуміти, що грав під керівництвом кращих, ніж Моурінью тренерів і що з задоволенням залишив би команду.

Провівши внутрішнє розслідування, ми установили, що ці висловлювання не належали Андрієві Шевченку ні в інтерв’ю німецькому вебсайту, ні в інтерв’ю будь-кому ще. Ми приносимо наші вибачення Андрієві за незручності, що могли бути заподіяні йому нашою статтею".

За матеріалами: Террикон

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Загрузка...