ГоловнаСпортВсі новини розділу
 

Британський таблоїд заплатить Шевченку

Корреспондент.net, 3 травня 2007, 15:45
0
8

Нападаючий Челсі Андрій Шевченко виграв суд у британського видавничого дому MGN Ltd у справі про появу в газеті Daily Mirror публікації, датованої січнем-місяцем, у якій в’їдливо відгукнулися про гравця, говорячи про нього як про стукача Абрамовича.

Газета муситиме оплатити моральний збиток українцеві.

На днях в Шевченко знову виникли розбіжності з цим виданням, у якому було написано, що в нього виник конфлікт із головним тренером команди Жозе Моуріньо, через що він відмовився їхати на півфінальний матч Ліги Чемпіонів з Ліверпулом (1:0).

 Шевченко зазнав травми і тому не брав участі у матчі.


Форвард збірної України Андрій Шевченко  31 травня минулого року підписав контракт з лондонським Челсі. У складі своєї нової команди Шевченко забив лише 4 м’ячі в  Прем’єр-лізі, що слугує приводом для постійних нападок на йог адресу в пресі.

За матеріалами Газета.Ru, Reuters (переклад Korespondent.net)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах

Загрузка...