ГоловнаНаукаВсі новини розділу
 

Лікування імпотенції загрожує втратою слуху

Корреспондент.net, 19 жовтня 2007, 17:10
0
8

Американське Управління з продуктів та ліків (FDA) вирішило писати на етикетках Віагри, Сіаліса та Левітри попередження про те, що їхнє вживання може спричинити раптову втрату слуху.

Дане рішення було прийнято FDA на підставі розслідування, яке було проведене після того, як у Journal of Laryntology and Otology з’явилася стаття з описом випадкової раптової втрати слуху в чоловіка, який приймав Віагру.

Фахівці FDA провели розслідування і знайшли 29 аналогічних випадків, у яких прийом препаратів від еректильної дисфункції справді спричинив втрату слуху.

 "З 1996 року, коли було схвалене застосування першого препарату для лікування імпотенції, Віагри, було отримано 29 повідомлень про розвиток побічних ефектів", - повідомив фахівець з FDA Роберт Буше (Robert Boucher). За його даними, у більшості випадків втрата слуху була однобічною та іноді супроводжувалася дзенькотом у вухах і запамороченням. У третини пацієнтів слух згодом відновився.

Незважаючи на те, що фахівці так і не встановили причину взаємозв’язку прийому препаратів і втратою слуху, а кількість описаних випадків невелика, то FDA прийняло рішення додати раптову втрату слуху до можливих побічних ефектів лікування імпотенції.

За матеріалами Медновости

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах