Фахівці з Крітського університету (University of Crete) провели дослідження і з’ясували, що дотримання середземноморської дієти вагітною матір’ю знижує ризик розвитку астми і алергії у дитини.
У дослідженні, яке проводилося впродовж кількох років, взяли участь 468 вагітних жінок і їхні діти.
Під час дослідження спеціалісти вивчили раціон харчування вагітних і їх дітей, аж до досягнення ними 6,5 віку. Наявність алергій і астма у дитини встановлювалися зі слів їхніх батьків, а також за наслідками шкірних тестів на алергію і наявності свистячого дихання.
З’ясувалося, що діти жінок, які дотримувалися середземноморської дієти (вживання овочів, фруктів, риби) під час вагітності, на 80% рідше страждали від астми і на 45% рідше страждали від алергічних захворювань.
Вчені побачили, що найбільший захисний ефект виникав при вживанні майбутньою мамою овочів більше восьми разів на тиждень, риби – більше трьох разів на тиждень і бобів – більше одного разу на тиждень.
Спеціалісти вважають, що захисний ефект продуктів середземноморської дієти пов’язаний з антиоксидантами, що містяться в них, або іншими поживними речовинами. Механізм захисного ефекту вчені мають намір ще вивчити.
За матеріалами Lenta.ru