Шановні користувачі, це бета-версія сайту. Чекаємо на ваші відгуки

Залізо у їжі стримує розумовий розвиток дітей

5 травня, 20:37   
  Версія для друку    Розмір тексту:    
Дослідники з університету американського штату Мічиган зробили висновок, що залізо, яке додають у дитяче харчування для запобігання анемії у дітей, може призвести до затримки їхнього розумового розвитку.

Як відомо, в США в дитяче харчування зазвичай додають залізо з розрахунку 12 міліграм на літр, у Європі використовують трохи меншу його кількість. Ці заходи вживаються задля того, щоб запобігти залізодефіцитній анемії, яка викликається браком гемоглобіну.

За словами провідного автора дослідження, професора Бетсі Лозоффа з Центру зростання і розвитку людини при університеті Мічигану, нові дані є великою несподіванкою, адже донині вважалося, що проблеми у розвитку дітей можуть виникнути лише за умови нестачі заліза.

Вчені обстежили 494 чилійські дитини. У межах дослідження, дві групи здорових дітей, одна з яких, отримувала 12 міліграм заліза на літр дитячого харчування, а друга - 2,3 міліграма, спостерігалися з півроку до 10 років.

Лозофф повідомляє, що більшість дітей, які отримували харчування з вмістом заліза відповідно до норм, прийнятих у США, не показали низьких результатів. Але все таки 5% піддослідних, у яких у віці шести місяців був високий рівень гемоглобіну, що свідчить про достатній вміст заліза в організмі, показали не дуже добрі результати розумового розвитку.

Автор дослідження повідомляє, що фахівці мають намір і далі вивчати цю проблему. А батькам рекомендують відповідальніше ставитися до вибору їжі для своїх дітей.

За матеріалами РІА Новости

Внимание! Внимание! Korrespondent.net вводит новые правила комментирования
Коментувати можут тільки зареєстровані користувачі. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь
Коментарів (0)
Реклама
Обзор сети