ГоловнаНаукаВсі новини розділу
 

Науковий журнал опублікував статтю, написану комп'ютером

1 жовтня 2008, 09:19
0
10

Російський науковий журнал опублікував статтю з безглуздим текстом, що була написана комп'ютерною програмою, говориться в повідомленні газети Троїцький варіант.

Редакція Троїцького варіанта вибрала текст, написаний  англійською мовою за допомогою комп'ютерної програми-генератора псевдонаукових текстів SCіgen. Потім цей текст був перекладений російською мовою за допомогою іншої комп'ютерної програми, розробленої в Росії. У результаті отримана наукова стаття була відправлена в один з російських наукових журналів - Журнал наукових публікацій аспірантів і докторантів.

Після деяких виправлень літературного характеру журнал опублікував статтю неіснуючого вченого Михайла Жукова за назвою Корчувальник: алгоритм типової уніфікації точок доступу й надмірності.

За словами організатора цього наукового експерименту, доктора біологічних наук, Михайла Гельфанда, публікація в журналі нібито наукової статті вважається достатньою для захисту дисертації. Однак, за його словами, це не означає, що російській науці не можна довіряти в цілому, тому що в Росії є цілком гідні наукові журнали.

"Проте, цей журнал - не одиничний випадок. Серед видань, які рекомендовані ВАКом (Вищою атестаційною комісією), таких багато. Ми обрали цей журнал, тому що він один з найвидатніших  у змісті дурощів, які там друкують", - сказав Гельфанд.

Треба наголосити, що подібні експерименти з науковими публікаціями проводяться не вперше. В 1965 році в Доповідях Академії наук СРСР була опублікована псевдонаукова стаття Роберто Ороса Де Бартіні.

За матеріалами РИА Новости

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Loading...

Корреспондент.net в соцмережах