ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

1+1 звинувачує Рабиновича і мера Києва Омельченка

Корреспондент.net, 5 лютого 2002, 15:40
0
0

Керівництво телеканала "1+1" вважає "цілком ймовірною" причетність відомого медіамагната Вадима Рабиновича до рішення Київського Господарського суду про позбавлення телеканала "Студія 1+1" ліцензії і права мовлення на УТ-2. Крім того, телекомпанія вважає, що рішення Київського Господарського суду могло бути прийнятим під тиском міського голови Києва і лідера партії "Єдність" Олександра Омельченка.

Погроза втратити ліцензію може бути використана як спосіб тиску на телекомпанію під час кампанії, що розпочалася, по виборам нової Верховної Ради

"Я вважаю, що (в Омельченка) є (способи вплинути на суд)", - заявив генеральний директор телекомпанії Олександр Роднянський на прес-конференції, повідомляють Українські Новини.

"Я думаю, що він вважає нас належними до табору (політичних) супротивників", - підкреслив Роднянсmкий.

Він висловив думку, що до Омельченка може бути близький бізнесмен Вадим Рабинович, чия компанія "АІТІ" ініціювала позов у Київський суд.

Про це також говориться в прес-релізі телестудії, розповсюдженому перед початком прес-конференції у вівторок, 5 лютого, у Києві, передає Украина.Ru.

Керівництво каналу зазначає, що Вадим Рабинович кілька років тому "активно намагався залучити канал "1+1" до своєї власності".

"Після розриву будь-яких стосунків, Рабинович уже протягом трьох років у підконтрольних йому дрібних ЗМІ поливає брудом і сам канал, і його менеджмент, і його акціонерів. Жодне його звинувачення не знайшло ні найменшого підтвердження", - зазначається в прес-релізі.

Роднянський заявив, що симпатизує лідеру СДПУ(о) Вікторові Медведчуку

Під час прес-конференції Олександр Роднянський заявив, що має намір звернутися до Президента Леоніда Кучми з проханням звернути увагу на конфлікт, зазначивши, що погроза втратити ліцензію може бути використана як спосіб тиску на телекомпанію під час передвиборчої кампанії.

Роднянський повідомив, що телекомпанія вже оскаржила рішення Київського Господарського суду в Київському Апеляційному суді.

"1+1" закликає політичні партії підтримати її.

Коментуючи стосунки з найвідомішими політиками, Роднянський заявив, що телекомпанія прагне об'єктивно висвітлювати їхню діяльність, і хоча має друзів і ворогів, є незалежною.

Він також спростував чутки про те, що контроль над "1+1" встановила партія СДПУ (о), сказавши, однак, що симпатизує її лідеру Вікторові Медведчуку.


Нагадаємо, 1 лютого Київський Господарський суд визнав недійсною ліцензію ТОВ "Студія "1+1", задовольнивши позов компанії "АІТІ".

Господарський суд Києва не звернув уваги на подані представниками прокуратури Києва матеріали перевірки законності видачі "Студії "1+1" ліцензії на право мовлення на каналі УТ-2, що проводилася прокуратурою в 2001 році і не виявила жодних порушень законності при видачі цієї ліцензії, зазначається в заяві.

"Студія "1+1" впевнена у тім, що суд апеляційної інстанції винесе в справі законне рішення.


"1+1" разом з "Інтером" бореться за лідерство серед українських телекомпаній, контролюючи разом з ним близько 60% відповідного ринку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах