ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

“1+1” спростовує звинувачення Рабиновича в наклепі

Корреспондент.net, 12 березня 2002, 17:39
0
5

Керівництво "Телевізійної Служби Новин" каналу “1+1” у відповідь на наміри Видавничого дому "CN-Столичные новости" подати до суду на "Студію "1+1" і її засновників за фактом наклепу, що нібито пролунав в програмі "Епіцентр" 10 березня 2002 року, поширило коментар, у якому стверджує, що в показаному сюжеті викладалися конкретні факти з приводу резонансної справи про незаконну торгівлю зброєю, у якій замішані громадяни України.

У прес-службі телеканалу Кореспондент.net заявили, що в сюжеті повідомлялося про майбутній візит до України для зустрічі з генеральним прокурором Михайлом Потебеньком депутата російської Держдуми Віктора Ілюхіна, який має у своєму розпорядженні нові докази раніше оприлюднених фактів про причетність українсько-ізраїльського бізнесмена Вадима Рабиновича до постачань зброї в Афганістан, Чечню і Сьерра-Леоне. У зв'язку з цим, як повідомив Ілюхіну секретар Ради безпеки РФ Володимир Рушайло, вже розпочато слідство одним з управлінь ФСБ Росії.

Крім того, за інформацією "ТСН" в Україну надійшли два запити з генерального штабу міністерства оборони Росії главі Верховної Ради України Іванові Плющу і Генпрокурору України Михайлу Потебеньку, що стосуються нелегальної торгівлі зброєю. Автори запитів просять інформаційної допомоги щодо громадянина України Вадима Рабиновича.

Представники каналу “1+1” також повідомили, що в програмі "Епіцентр", яка викликала невдоволення Видавничого дому "CN-Столичные новости", було сказано про те, що не знайшла підтвердження версія про причетність держави в особі секретаря Ради нацбезпеки й оборони Євгена Марчука до туринського судового процесу над Дмитром Стрешинським.

Керівництво "Телевізійної Служби Новин" каналу “1+1” також надало повний текст відповідного сюжету програми "Епіцентр".


Нагадаємо, що сьогодні, 12 березня, прес-служба Видавничого дому "CN- Столичные новости" поширила інформацію про те, що Вадим Рабинович подає новий позов до суду на телекомпанію "Студія "1+1" і її засновників за фактом наклепу, нанесення морального і матеріального збитку.

Відповідно до заяви прес-служби, у програмі "Епіцентр" телекомпанії "Студія "1+1" 10 березня 2002 року був показаний сюжет, у якому журналісти знову "виконували замовлення керівництва "Студії "1+1" стосовно президента Видавничого дому "CN- Столичные новости", бізнесмена Вадима Рабиновича".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах