ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

'ЮТАР' відмовили у переліцензуванні

Корреспондент.net, 18 квітня 2002, 07:43
0
6

Нацрада з телебачення і радіомовлення відмовила телекомпанії "ЮТАР" у переліцензуванні на право мовлення на 37-му каналі. За повідомленням редакції інформаційної служби каналу, конкурс на право мовлення на 37-му каналі виграла студія ТV-Табачук, яка нині працює на 7-му каналі. Як повідомив шеф-редактор "Новин" телеканалу Леонід Воєводін, все сталося занадто поспішно, оскільки експертна комісія ще у вівторок, 16 квітня, розглядала це питання і прийняла рішення на користь "ЮТАР".

Він відзначив, що Нацрада, приймаючи рішення в середу, 17 квітня, навіть не врахувала того, що "ЮТАР" є першою телекомпанією, яка освоювала мовлення на цьому каналі.

На питання, чи не пов'язаний цей факт (відмова в переліцензуванні) з опозиційністю телеканалу, Леонід Воєводін підкреслив, що канал не є опозиційним, він просто неангажований і намагається об'єктивно і неупереджено висвітлювати новини.

Президентом і головним редактором каналу був колишній прес-секретар прем'єр-міністра Павла Лазаренка Василь Метерчук. Зараз Метерчук є прес-секретарем київського мера Олександра Омельченка і залишається при цьому почесним президентом каналу, повідомляє ForUm.

"Вони відібрали канал і віддали його "ТV-Табачук", - повідомила президент "ЮТАР" Ніна Хлус "Українським Новинам".

Вона додала, що вважає рішення Нацради упередженим, оскільки вона віддавала "ЮТАР" перевагу на попередньому етапі конкурсу.

У зв'язку з цим "ЮТАР" має намір оскаржити рішення Нацради в суді.


Нацрада з телебачення і радіомовлення оголосила конкурс на телекомпанію-мовника на 37 каналі Києва 14 березня 2002 року.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах