ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Суд визнав законність видачі ліцензії “Студії "1+1"

Корреспондент.net, 10 квітня 2003, 10:52
0
7

Господарський суд Києва дішов висновку, що видача телерадіокомпанії "Студія "1+1" ліцензії на мовлення на 2-му загальнонаціональному телеканалі УТ-2 є законною. Як повідомила прес-служба телеканалу, таке рішення суд прийняв за позовом компанії “АІТІ”, яка заперечувала законність видачі ліцензії “Студії "1+1", передають Українські Новини.

У позові "АІТІ" заявляла, що через протиправну видачу ліцензії “Студії "1+1" і збільшення обсягів мовлення "АІТІ" була позбавлена права мовлення на телеканалі УТ-2. На думку "АІТІ", сплата грошового боргу за видачу “Студії "1+1" ліцензії її засновником - компанією "Інтер-Медіа" - є порушенням установленого порядку сплати грошового збору.

Прес-служба "Студії “1+1" повідомила про те, що, проаналізувавши матеріали справи, суд дішов висновку, що вимоги позивача безпідставні.

У свою чергу, генеральний продюсер телекомпанії "АІТІ" Володимир Орлов в інтерв"ю інтернет-виданню MіGnews.com.ua заявив: заплативши державі за чесно отриману ліцензію більше 600 тисяч, "ми до цього часу не можемо вийти в ефір тільки тому, що свобода слова в нас - для одних, а для інших її просто немає".


Нагадаємо, що Нацрада з питань телебачення і радіомовлення переоформила ліцензію "Студії “1+1" у зв"язку зі зміною юридичної адреси каналу.

У листопаді 2002 року Вищий господарський суд направив на повторний розгляд у Господарський суд Києва справу про позбавлення "1+1" ліцензії на мовлення.

Вищий господарський суд скасував рішення Господарського суду Києва від 1 лютого 2002 року і рішення Київського апеляційного господарського суду від 16 липня 2002 року, якими ці суди позбавили "1+1" ліцензії на мовлення.

У лютому 2002 року Господарський суд столиці прийняв рішення позбавити "1+1" ліцензії за позовом телекомпанії "АІТІ", мотивувавши його порушеннями при її одержанні. Одночасно суд зобов’язав Національну раду з питань телебачення і радіомовлення оголосити конкурс на мовлення на каналі УТ-2.

Тоді телекомпанія “Студія “1+1” заявила про те, що рішення суду відкликати ліцензію на мовлення могло бути прийняте під тиском міського голови Києва Олександра Омельченка і з ініціативи бізнесмена Вадима Рабиновича.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах