ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Президент "Радіо Свобода" обвинуватив Адміністрацію Президента в утисках

Корреспондент.net, 23 вересня 2004, 10:01
0
6

Президент корпорації "Вільна Європа – "Радіо Свобода" Томас Дайн обвинувачує Адміністрацію Президента Леоніда Кучми в перешкоджанні ретрансляції програм радіостанції в Україні, передають Українські Новини.

Про це Томас Дайн заявив напередодні у Львові, під час зустрічі зі студентами Львівського національного університету імені Івана Франка.

"Адміністрація Президента робить усе можливе, щоб ми не розширили свою слухацьку аудиторію", - сказав він.

Він також обвинуватив президентську Адміністрацію в тому, що вона дала вказівку радіостанціям не ретранслювати "Радіо Свобода".

Він додав, що радіостанції відмовляються від співробітництва з "Радіо Свобода" через те, що їм погрожують збільшити в кілька разів плату за використання частот.

Крім того, Томас Дайн обвинуватив українську митницю в тому, що вона не пропустила в Україну сервер, який "Радіо Свобода" планувало встановити в країні для того, щоб поліпшити трансляцію своїх радіопрограм через Інтернет.

За його словами, співробітників "Радіо Свободи" обвинуватили в контрабанді.

"Напад на "Свободу" розпочався торік, коли ми втратили ефір на радіо "Довіра", - сказав він.

За словами Дайна, зараз тільки 7 регіональних станцій ретранслюють в Україні програми "Радіо Свобода".

Вимкнення "Радіо Свобода"

На початку травня цього року радіостанція "Радіо Свобода" після скандальних вимкнень від українського ефіру відновила трансляцію своїх програм в Україні на частоті 103,7 FM вінницької радіостанції "Такт". "Радіо Свобода" також здійснює мовлення на радіо "Сокаль" (Львівська область), радіо "Тон" (Тернопіль і область), радіо "Вежа" (Івано-Франківськ), а також в Одесі, Сімферополі і Харкові.

Раніше програми "Радіо Свободи" транслювалися в Україні на хвилі радіостанції "Довіра", однак 17 лютого цього року вони перестали виходити. Таке рішення "Довіра" мотивувала тим, що інформаційна продукція "Радіо Свобода" не вписується в її концепцію.

Після цього "Радіо Свобода" вирішило транслювати радіо "Континент", однак на початку березня в цієї радіостанції конфіскували радіопередавач та устаткування.

"Континент" також транслював програми радіо "Голос Америки", "Німецької хвилі" та Бі-бі-сі.

Низка міжнародних організацій зробили заяви стосовно тиску на свободу слова в Україні, називаючи серед фактів цього, зокрема, закриття радіостанції "Континент" і рішення радіо "Довіра" розірвати контракт із "Радіо Свобода".

Вимкнення "Континенту" викликало великий резонанс в усьому світі. Цей крок зазнав різкої критики як з боку представників міжнародної преси, так і з боку властей західних країн.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах