ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Суд позбавив "5-й канал" ліцензії на мовлення в Києві

Корреспондент.net, 22 жовтня 2004, 07:48
0
9

Як повідомила в четвер, 21 жовтня, юрист "5-го каналу" Ірина Пода, Апеляційний господарський суд Києва прийняв рішення позбавити телекомпанію ліцензії на мовлення в Києві, передають Українські Новини. Рішення суду датоване 14 жовтня.

За словами юриста "5-го каналу", у 2001 році Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила конкурс на мовлення на 48-му телеканалі в Києві. У конкурсі брала участь компанія "Експрес-Інформ", на базі якої було створено "5-й канал".

У цьому конкурсі переможець не був визначений, після чого "Експрес-Інформ" заперечила це рішення Нацради у Господарському суді Києва.

Ще до рішення суду Нацрада оголосила повторний конкурс на мовлення на 48-му телеканалі.

Суд зобов’язав Нацраду видати "Експрес-Інформу" ліцензію на мовлення. Після цього Нацрада, не завершивши другий конкурс, на підставі рішення суду видала "Експрес-Інформу" ліцензію на мовлення.

Ірина Пода відзначила, що Нацрада допустила 2 порушення процедури: розпочала новий конкурс, не дочекавшись рішення суду стосовно попереднього, і не завершила другий конкурс відповідно до вимог закону.

Телекомпанія "TV-Табачук", яка брала участь у другому конкурсі, скористалася цим і звернулася зі скаргою до Господарського суду Києва. У липні 2003 року цей суд відмовив "TV-Табачук" у задоволенні скарги.

"TV-Табачук" оскаржила це рішення в Апеляційному господарському суді Києва, але він відмовився прийняти скаргу через процедурні порушення. "TV-Табачук" подала касаційну скаргу на цю відмову у Вищий господарський суд, який знову направив справу на розгляд до Господарського суду Києва.

На цьому етапі "TV-Табачук" подала до Господарського суду Києва клопотання про призупинення надання "5-му каналу" послуг зв’язку, і канал на певний час припинив мовлення. Пізніше "5-й канал" оскаржив це рішення у Вищому господарському суді і мовлення було відновлене.

У вересні 2004 року Господарський суд Києва знову відмовив "TV-Табачук" у задоволенні скарги, і ця телекомпанія знову звернулася до Апеляційного господарського суду Києва. Цього разу Апеляційний господарський суд Києва прийняв скаргу "TV-Табачук" і 14 жовтня задовольнив її.

"5-й канал" уже направив касацію на це рішення до Вищого господарського суду, а також звернувся до Господарського суду Києва з проханням зобов’язати Нацраду завершити належним чином другий конкурс на право мовлення на 48-й частоті. "5-й канал" також подав позов на неправомірні дії Нацради з питань телерадіомовлення до Шевченківського районного суду Києва.


Як повідомляв Кореспондент.net, керівництво "5-го каналу" вважає проблеми з правом мовлення на 48-й частоті здійсненням тиску на канал.

"5-й канал" створено у 2003 році на базі кабельного каналу "Експрес-Інформ".

У травні 2004 року "TV-Табачук" купила донецька компанія "Схід-Інвестпром".

У квітні 2002 року Нацрада з питань телебачення і радіомовлення відібрала ліцензію телекомпанії "Ютар" на мовлення на 37-му телевізійному каналі Києва і віддав її "ТV-Табачук".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах