ГоловнаУкраїнаВсі новини розділу
 

Українські ЗМІ визначилися з політичними симпатіями й антипатіями

Корреспондент.net, 16 лютого 2006, 11:39
0
5

Результати моніторингу телепрограм новин свідчать, що українські телевізійні канали визначилися зі своїми політичними симпатіями й антипатіями, передає Інтерфакс-Україна.

Моніторинг проводиться комітетом "Рівність можливостей" і асоціації "Спільний простір" з 6 до 12 лютого 2006 року методом контент-аналізу й експертного аналізу змісту телепрограм у межах проекту "Передвиборчий моніторинг телевізійних новин" за підтримки Національного демократичного інституту.

Керівник комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев у середу, 15 лютого, повідомив, що найбільш заангажованими каналами стали "НТН" і ТРК "Україна", які відверто симпатизують Партії регіонів.

"5-й канал", "Тоніс" і Перший національний, за його словами, висвітлювали новини досить збалансовано, "демонструючи прихильність не стільки блоку "Наша Україна", скільки владі".

Відносно збалансованими, на думку експертів, виглядали новини на телеканалах ІCTV, СТБ, "Студія 1+1", "Новий канал" та "Інтер", хоча були відзначені деякі симпатії: ІCTV – до НСНУ, "Інтеру" – до блоку "Не так!" і Партії регіонів, "Студії 1+1" – до блоку Юлії Тимошенко.

Олександр Чекмишев зазначив, що на цьому тижні в українських новинах частіше стали з’являтися посадові особи, які пропагували свої партії і блоки через свою діяльність, а представники опозиції частіше критикували своїх політичних опонентів через критику конкретних осіб.

Крім того, він заявив, що російські телеканали, які транслюються в Україні і підлягають моніторингу, у своїх новинах про Україну постійно "піарять" Партію регіонів. "Російські телеканали існують винятково заради піару Януковича", - сказав він.

Об’єктом моніторингу є такі інформаційні і підсумкові телепрограми: "Подробиці" і "Подробиці тижня" ("Інтер"), "ТСН" і "ТСН-Підсумки" ("1+1"), "Час" ("5-й канал"), "Факти" (ІCTV), "Новини" (НТКУ), "Вовремя. Итоги" (НТН), "24 години" ("Тоніс"), "Вікна" (СТБ), "Репортер" ("Новий канал"), ТРК "Україна", а також "Сегодня" (НТВ-Мир), "Вести" і "Вести недели" (РТР-Планета), "Время" і "Воскресное время" (ОРТ-Международное).

Відповідаючи на запитання журналістів, Олександр Чекмишев зазначив, що під час моніторингу аналізуються тільки новини, що відносяться до лідерів парламентських перегонів. "Ми моніторимо тільки ті сили, що однозначно проходять до парламенту", - сказав він.

Експерт також представив результати моніторингу української преси, що на цьому тижні проводився вперше. Так, за його словами, більшість друкованих видань також досить чітко демонструють свої політичні уподобання.

Найбільш об’єктивною Олександр Чекмишев назвав газету "Дзеркало тижня", хоча зазначив, що і її редакційну політику не можна назвати збалансованою, а найбільш заангажованими – газети "Україна молода" (стосовно НСНУ), "Сільські вісті" (Соцпартія) і "Голос України" (Народний блок Литвина).

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Загрузка...
Loading...

Корреспондент.net в соцмережах